Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine trailer van Elfia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kleine trailer van Elfia

    Een tijdje geleden heb ik een klein trailertje gemaakt van Elfia, het grootste fantasy evenement van Europa dat 2x per jaar plaats vind.

    Kei harde kritiek mag zeker gegeven worden.
    Gefilmt op Canon 5D MkIII met Canon 50mm f/1.2

    Sony A7II - Zeiss Batis 85mm f/1.8

  • #2
    Re: Kleine trailer van Elfia

    Kei harde kritiek...
    euh, het was KEI goed, ik heb nu KEI veel zin om het toch ook eens mee te maken, er is goed gebruik gemaakt van de KEI goede muziek in combinatie met de KEI goede beelden. Ik zou niks veranderen, de pakkende beelden, ogen, uitdrukkingen spreken voor zich!

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Kleine trailer van Elfia

      Heel mooie beelden en camerabewegingen. Mooi gebruik van DOF. Je schetst uitstekend de sfeer en is een echte teaser zonder teveel te verklappen net datgene om goesting te krijgen. Super.
      Ook mooie kleuren wat colorgrading gedaan denk ik zo?
      Alleen die muziekkeuze. Ze klopt niet zo bij de beelden. Maar totaalplaatje is wel uitstekend.
      http://www.stich.be

      Comment


      • #4
        Re: Kleine trailer van Elfia

        Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
        Heel mooie beelden en camerabewegingen. Mooi gebruik van DOF. Je schetst uitstekend de sfeer en is een echte teaser zonder teveel te verklappen net datgene om goesting te krijgen. Super.
        Ook mooie kleuren wat colorgrading gedaan denk ik zo?
        Alleen die muziekkeuze. Ze klopt niet zo bij de beelden. Maar totaalplaatje is wel uitstekend.
        Zou wat je meer kunnen vertellen over de muziek?

        En ja, ik pas standaard colourgrading toe in al mijn videos. Geeft toch een zeer grote meerwaarde
        Sony A7II - Zeiss Batis 85mm f/1.8

        Comment


        • #5
          Re: Kleine trailer van Elfia

          Oorspronkelijk geplaatst door EyeDesignUp Bekijk bericht
          Zou wat je meer kunnen vertellen over de muziek?
          En ja, ik pas standaard colourgrading toe in al mijn videos. Geeft toch een zeer grote meerwaarde
          Grading is zeker een meerwaarde! Goed gedaan.
          Muziek: mijn buikgevoel (is dus persoonlijk) zegt dat het tempo muziek met tempo beelden niet zo goed klopt. Uit eigen producties weet ik dat er op dat gebied veel smaken zijn.
          Persoonlijk hou ik wel van zo'n muziek maar bij momenten zo melodieus en dan klopt ,dat niet met het beeldtempo.
          Met de 5D3 zo filmen is zeer moeilijk (kan ervan meespreken) maar het is je gelukt en ook slider-opnames en wat steadicam? Top gedaan!
          http://www.stich.be

          Comment


          • #6
            Re: Kleine trailer van Elfia

            Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
            Grading is zeker een meerwaarde! Goed gedaan.
            Muziek: mijn buikgevoel (is dus persoonlijk) zegt dat het tempo muziek met tempo beelden niet zo goed klopt. Uit eigen producties weet ik dat er op dat gebied veel smaken zijn.
            Persoonlijk hou ik wel van zo'n muziek maar bij momenten zo melodieus en dan klopt ,dat niet met het beeldtempo.
            Met de 5D3 zo filmen is zeer moeilijk (kan ervan meespreken) maar het is je gelukt en ook slider-opnames en wat steadicam? Top gedaan!
            Grading is ook maar iets waar ik me de laatste tijd in verdiep. In de trailer van vorig jaar had ik het ook gedaan maar minder goed. Maar toen was de algemene kwaliteit van het filmpje minder. Grappig hoe je op één jaar tijd kan groeien...
            In het begin ben ik het er zeker mee eens dat het tempo niet helemaal klopt.
            Normaal heb ik ook iets epischer muziek voor Elfia. Maarja, variatie is altijd leuk en kan moeilijk voor elk filmpje dezelfde muziek gaan gebruiken.
            Nee, er is geen slider of steadicam gebruik. Alles heb ik vanaf de schouder gefilmt met mijn shoulderrig
            Sony A7II - Zeiss Batis 85mm f/1.8

            Comment

            Working...
            X