Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winnaar Challenge Augustus 2015 (Fruit): stampers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winnaar Challenge Augustus 2015 (Fruit): stampers

    Voor de tweede maal dit jaar mag stampers de eerste prijs op zijn naam schrijven. Proficiat! Vooraan nog 'kleppers' als VQB (brons), tantine (4de plaats), MP61 (5de plaats), maar met KoRi toch een naam die ik nog niet zo vaak ben tegengekomen die met zilver aan de haal gaat.
    Fruit moest sowieso een bonte mengeling van kleuren opleveren, en dat was ook het geval. Slechts één z/w (Zino K), en één sepia (ritse1). Een paar verwachte experimenten met water of andere vloeistof, terwijl ook de detailopnamen het goed leken te doen. Ook een paar humoristische inzendingen.
    Met 41 geldige inzendingen is de augustus Challenge alvast een geslaagde opdracht te noemen.
    Proficiat aan alle deelnemers, dank aan diegenen die een inzending becommentarieerden en er een eerlijke score aan gaven. Ik heb nog vragen bij het stemgedrag van enkelen, maar er zullen er helaas altijd zijn die vinden dat alle anderen een slechtere foto gemaakt hadden dan zijzelf.
    Hopelijk valt de uitslag voor sommigen niet te hard tegen. Volhouden en denk eraan: de Challenge is een leuke manier om met fotografie bezig te zijn, om je een thema aan te reiken mocht je toevallig zonder inspiratie zitten, om eens buiten je comfortzone aan de slag te gaan, en om tenslotte je foto anoniem te tonen.

    En nu maar communiceren!
    Last edited by LesC; 1 september 2015, 08:28. Reden: toch één z/w
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Winnaar Challenge Augustus 2015 (Fruit): stampers

    Stampers proficiat met je verdiende overwinning. Was ook mijn favoriet.
    Over mijn eigen punten, daar zwijg ik maar over. Volgende keer beter zeker...

    Comment


    • #3
      Re: Winnaar Challenge Augustus 2015 (Fruit): stampers

      Proficiat aan Stampers die nog maar eens de hoofdvogel afschiet. Ook aan KoRi die veruit mijn favoriet was en Vqb met brons. Jammer dat het podium maar 3 plaatsen heeft want van mij mocht Tantine er ook bij.
      Voor mij was het als vroeger heerlijk spelen met lampjes en karton voor de belichting juist te krijgen zonder storende reflecties.
      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

      Comment


      • #4
        Re: Winnaar Challenge Augustus 2015 (Fruit): stampers

        Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
        Proficiat aan Stampers die nog maar eens de hoofdvogel afschiet. Ook aan KoRi die veruit mijn favoriet was en Vqb met brons. Jammer dat het podium maar 3 plaatsen heeft want van mij mocht Tantine er ook bij.
        Voor mij was het als vroeger heerlijk spelen met lampjes en karton voor de belichting juist te krijgen zonder storende reflecties.
        Bedankt Erven! Je vroeg hoe ik dit gefotografeerd heb? Naar zee geweest, appels met BBQ stokjes aangeprikt en die vastgemaakt diep in het zand zodat de appelen niet telkens zouden bewegen wanneer er een golfje kwam. Op statief en vastgelegd met een sluitertijd van +/- 2 sec. Misschien plaats ik er eentje vanavond bij abstract
        Eerlijkheid duurt het langst!!
        Mijn website: http://www.degrafon.be/

        Comment


        • #5
          Re: Winnaar Challenge Augustus 2015 (Fruit): stampers

          Van mij ook een dikke proficiat aan Stampers met de winnende challengefoto. Ook aan KoRi en Vqb met hun 2de en 3de plaats.
          Natuurlijk ook een dikke proficiat aan alle andere deelnemers!
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Winnaar Challenge Augustus 2015 (Fruit): stampers

            bedankt voor jullie felicitaties ;-)
            proficiat Kori, VQB en Tantine
            succes iedereen met de volgende opdracht
            Groeten St@mpers

            Comment

            Working...
            X