Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Black Country

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Black Country

    Nog maar eens een probeersel met Chroma Green en heel wat foto's.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: The Black Country

    WAW!
    Prachtig! De fotografie en de montage zijn super. SUUPER.
    'k Heb muggeziftjes op 4.04 (geluid), 4.45 (spikkeltjes) en 5.20 (groene zweem)...... Dat zijn kleine details. Vooral vergeleken met al het andere mooie.
    'k Ga morgen nog een paar keer kijken. Want het is zeer de moeite waard. 'k Was aan mijn scherm gekluisterd van het begin tot het einde.
    De laatse woorden zijn verrassend maar waar.
    PS: Dat Z/W vind ik zalig. Want soms word ik wel eens "kleurenziek" .
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: The Black Country

      Bedankt Skitch, Inderdaad op 4.04 zit er een probleem met het geluid. Video-audio trimmed maar niet gefaded, zal ik nog eens moeten herwerken.
      4.45 nagekeken en correct de keying ,chroma green moet extra aanpassingen hebben, vandaar de spikkels . en een frame probleem op 5.20
      vandaar het groene. Bedankt voor je goede tips en raad, het is altijd leuk wat feedback te hebben. Allez hup naar de volgende video montage…..
      Ach ja die laatste woorden, is maar een opinie zoals een andere.
      Moet je zeker eens bezoeken, naar de cite's gaan en daarna eens de uitspraak vergelijken… Vooral Chaussee de Mons niet vergeten.
      Groet Flashsplash
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: The Black Country

        Aangrijpend verhaal over een trieste realiteit. Ofte ... hoe je soms niet helpt door te helpen.

        De chroma-techniek is schitterend gelukt en de keuze voor zwart-wit is vlgs mij de best denkbare in dit geval.

        Proficiat!!
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: The Black Country

          Je hebt iets te vertellen en knappe foto's en dikwijls knappe moderne montage-effecten. Geheel duurt voor mij te lang... De blue-key persoon is voor mij geen meerwaarde komt wat ongelukkig en onnatuurlijk) over.
          Beter was die persoon enkele quotes te laten zeggen op enkele locaties. Ben streng maar rechtvaardig.
          http://www.stich.be

          Comment


          • #6
            Re: The Black Country

            Bedankt iedereen voor hun visie en commentaar.
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment

            Working...
            X