Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnende huwelijksfotografe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnende huwelijksfotografe

    Hallo allemaal,

    In juni ben ik afgestudeerd en na een drukke zomer ben ik in oktober gestart als zelfstandige. Nu dus volop alles aan het uitzoeken.
    Ik wil me vooral focussen op huwelijken, gezinnen, zwangerschappen.

    Heb al heel wat huwelijken ondertussen gefotografeerd maar volgend jaar wordt dus mijn eerste huwelijksperiode als fotografe. Hoewel er al heel wat huwelijken vast staan en ik toch de indruk krijg dat het gaat lukken, wil ik mij nog meer tonen. Mijn nieuwe website is af, mijn facebookpagina doet het goed maar zijn er nog manieren om mij op een subtiele manier te laten zien? Ik kan bijvoorbeeld adverteren op huwelijksfora's maar ik weet niet of ik hiermee wel het juiste publiek aantrek (de creatieve bruidjes). Of is het eerder een kwestie van geduld hebben?

    Dan had ik nog enkele vragen.

    Ik wil de klanten niet alleen mooie beelden afleveren maar alles moet kloppen.
    Zo vind ik maar niet de juiste albumleveranciers, heb er hele leuke die volledig bij mij stijl passen maar allemaal komen ze van Amerika. Zijn de betere albumverdelers allemaal gevestigd in het buitenland? Weten jullie er nog maar dan uit België/ Nederland.

    Bij collega fotografen merk ik dat ze werken met de beelden online weer te geven, dus ze staan vast op een beveiligde website waar de klant de beelden kan bekijken en kan uitkiezen. Iemand die dat principe kan uitleggen en voorbeelden weet van websites of manieren hoe ze dat doen?

    Hopelijk vraag ik niet té veel en kan iemand mij een beetje meer wegwijs maken.

    Moderator Note: Beste Floor,
    Aangezien u nu zelfstandige fotografe bent is het niet langer toegestaan een link naar uw websites te plaatsen.
    Deze zijn nu dus verwijderd.
    Last edited by Red Falcon; 27 oktober 2014, 15:49.

  • #2
    Re: Beginnende huwelijksfotografe

    Floor, zelf vind ik de albums van profotonet.nl TOP!

    Comment

    Working...
    X