Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FujiFilm Instax Mini 90 Neo classic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FujiFilm Instax Mini 90 Neo classic

    Iemand ervaring met een FujiFilm Instax Mini 90?

    Zou graag een polaroid willen voor plaatjes vast te leggen op vakantie en in het weekend,, en vrienden. Nu dacht ik een oude polaroid te kopen, maar kwam ik dit tegen in de winkel.

    Iemand die een heeft en zijn bevindingen met mij wilt delen?


    groeten Kevin
    Life through a lens..

  • #2
    Re: FujiFilm Instax Mini 90 Neo classic

    Ik heb deze enkele maanden geleden gekocht, om dezelfde reden die jij geeft.
    Hij kan eigenlijk niet zo heel veel meer dan een andere instax van enkele tientallen euro's minder, maar ik heb 'm gewoon gekocht omdat die andere modellen net iets té fisher-price lijken.

    Voor het vooropgestelde doel is het een aardig toestel, leuk is wel de zelf-timer en de double exposure mode om wat mee te experimenteren.
    Enige minpuntje voor mij is dat ze geen toestel maken met deze retro vormgeving, maar dan in het grotere landscape instax formaat.
    Ander nadeel is de vrij hoge kost voor film, wat uiteindelijk maakt dat je hem toch minder zal gaan gebruiken als je op voorhand zou denken.

    Comment


    • #3
      Re: FujiFilm Instax Mini 90 Neo classic

      Dankje. Dat is ook mijn grootste struikelpunt, de films zijn wat klein. Ik heb liever het echte polaroid formaat.

      Al vind ik deze camera wel weer handiger om mee te nemen en wel leuk uitzien
      Life through a lens..

      Comment

      Working...
      X