Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste foto's, vanalles wat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste foto's, vanalles wat

    Net geregistreerd op het forum en dit is mijn eerste post.

    Ongeveer een jaartje geleden mijn eerste DSLR aangekocht (Canon 650D) en een sigma 30mm f1.4 + sigma 70mm f2.8 macro lens in de loop der tijd gekocht.
    Voor mij is het puur een 'extra' hobby en een reden om af en toe eens wat meer buiten te komen.

    Qua stijl ben ik nog een beetje aan het zoeken, zoals je hier kan zien op mijn tumblr account:
    http://teckspics.tumblr.com/

    Graag reacties over welke foto's je goed/slecht vind.
    ...Ik kan tegen kritiek

  • #2
    Re: eerste foto's, vanalles wat

    Je moet de foto's daadwerkelijk in het topic plaatsen, geen link naar een website
    Hier vind je het Belgiumdigital forumreglement. Lees dit door alvorens je begint te posten op het forum.
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: eerste foto's, vanalles wat

      Het is wel de bedoeling dat je foto's in een topic plaatst, dus geen link naar een ganse serie foto's.

      Afzonderlijke foto's (liefst met de exif gegevens) kunnen op die manier veel efficiênter beoordeeld worden.

      Mvg.

      Comment


      • #4
        Re: eerste foto's, vanalles wat

        Klopt, maar die foto's zijn groter dan 1024 pixels, dus ik zie geen gemakkelijkere keuze dan gewoon de tumblr account te posten?

        Met andere woorden, foto's van een tumblr account kan je hier niet posten, tenzij ze natuurlijk 'klein' gepost zijn op tumblr zelf.

        Comment


        • #5
          Re: eerste foto's, vanalles wat

          je kan ze gemakkelijk verkleinen met BDSizer (kan je hier op BD vinden met de zoekfunctie)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: eerste foto's, vanalles wat

            Moderator Note: Verplaatst van Beginnershoek, waar je inderdaad je foto's zichtbaar en reglementair moet plaatsen, naar Algemeen. Het staat jou vrij te verwijzen naar je website of een site buiten BD, maar wil je hier op BelgiumDigital effectief deelnemen aan het forum, dan post je je foto's in onze Fotohoek. Omdat alle begin moeilijk is (zowel qua regels als qua 'posttechniek' raad ik je aan om eerst in het Testforum te oefenen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X