Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoshoot communie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoshoot communie

    Hallo,

    in april moet ik een shoot doen voor een communie?
    de ouders zouden graag hebben dat dit in een verlaten gebouw is..
    mijn probleem is nu dat ik in mijn omgeving geen enkel verlaten gebouw weet zijn.
    ikzelf ben van west/oost vlaanderen, regio Waregem.
    iemand tips??

    mvg
    Canon 60D / ef-s 18-135 / ef-s 55 -250 / ef 50 1:8 / speedlite 430 ex II

  • #2
    Re: fotoshoot communie

    Een verlaten gebouw kan een heel gevaarlijke omgeving zijn voor een fotoshoot met een communicant.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: fotoshoot communie

      Uw klanten zelf een locatie laten zoeken en hen duidelijk maken dat het hun eigen verantwoordelijk is mocht er iets gebeuren.
      Als de flikken toestuiken en je hebt met een *****zak te maken ben je uw boeltje kwijt.
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: fotoshoot communie

        Akkoord met beide posts hierboven.
        Verlaten gebouwen kunnen best gevaarlijk zijn en zijn bovendien meestal eigendom van iemand en niet vrij toegankelijk.
        Je loopt het risico op accidenten en op processen wegens inbraak, wederrechtelijk betreden enzovoort. Kans is klein maar je zal het maar voorhebben.

        Als je afspraken kan maken met de eigenaar van dat gebouw en een goede verzekering kan afsluiten, en afspraken op papier hebt met de ouders is dat natuurlijk weer een heel ander verhaal :-)
        FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

        Comment


        • #5
          Re: fotoshoot communie

          Afspraken op papier, getekend door beide ouders, dat ze jou niet aansprakelijk stellen als er iets mis koopt...
          Je kan niet voorzichtig genoeg zijn, een mondelinge overeenkomst is niets waard als ze achteraf hun mening veranderen.

          Ik zou er zelf niet aan beginnen, de kans dat er iets gebeurt is misschien niet zo groot (afhankelijk van de locatie), maar als er toch iets mis loopt dan kan dat voor serieuze problemen zorgen (voor de communicant, fotograaf en ouders).
          Als je zelf foto's maakt van verlaten gebouwen, en er gaat wat mis, dan is dat "eigen risico", dat is iets heel anders dan wanneer er andere partijen in betrokken zijn.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: fotoshoot communie

            eens zoeken naar een "gewone" oude hangar waar je voor kan staan? Vaak vind je er zo wel in de gemeente. Een grafitti wall? Hier in onze buurt heb je ook het urbex idee bij oude, vrij toegankelijke mijn-site's. Veiliger: een skate park of iets dergelijks.
            En idem als hierboven, goeie afspraken (op papier) maken goeie vrienden.

            Tom
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

            Comment


            • #7
              Re: fotoshoot communie

              misschien eens de hangars aan de Schelde Kaaien in A'pen proberen?
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment

              Working...
              X