Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Driftschool Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Driftschool Zolder

    Filmpje al van een tijdje terug en heb er nog enkele die ik de komende weken wel eens zal delen...
    Deze is gemaakt met een heel klein sanyo camera'tje van 5j oud dusja, veel kwaliteit is het zeker niet en wordt zelfs blurry bij te snelle bewegingen, vandaar ook dat de auto's soms uit de kader gaan.
    Ik heb getracht er het beste van te maken, door gewoon veeeel op te nemen, een selectie te maken en dan alles bewerken in Sony Vega's Pro en een koudfilter opzetten in topgear-stijl...
    De cameraresolutie is een zielige 3 megapixel of zoiets, zonder enige trilfunctie etc..maar met statief viel het allemaal best nog mee vond ik...

    Last edited by looneycooney; 24 februari 2014, 12:46.
    Canon EOS 450D (15/12/08)
    Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
    Statief : Velbon Sherpa 450R

  • #2
    Re: Driftschool Zolder

    Een zielige 3 megapixel of zoiets......? Full Hd 1920x1080 is 2.1 Megapixel, niet meer. Dus heb je genoeg pixels om een mooie film te maken.
    Er is wel een probleem met de-interlacing. Best is om met YT up te loaden met progressive scanning.
    Als je in 30/25/24 beelden per second gefilmd hebt dan edit je en upload je eveneens in resp. 30/25/24 fps.
    Beste formaat voor YT : mp4
    Zie ook: https://support.google.com/youtube/a..._topic=2888648
    Als je daar rekening mee houdt gaat je filp op YT merkbaar van kwaliteit verbeteren. Ook met die Sanyo.

    Voor autofreaks is dat een heel interessante video. Mijn echtgenote heeft heel vlug afgehaakt.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Driftschool Zolder

      oohh dat valt dan nog goed mee Er zijn infeite 2 dingen waar ik goed op moet letten met het gebruik..altijd in daglicht en altijd een statief gebruiken

      Dank u voor die tips, dat ga ik volgende keer eens proberen!
      Ja, ik probeer zo goed en kwaad wat me lukt, maar de techniek erachter ken ik weinig van

      Haha ja vorig jaar deed ik mee met de racingstars en heb dus ook massa's gebruik gemaakt vd gelegenheid om filmpjes en foto's te maken.
      Veel ervan moet ik nog editen , aanpassen en verwerken ...haha je echtgenote kan misschien wel genieten van mijn andere filmpjes met mijn puppy, zal ik dadelijk eens delen hier ))
      Canon EOS 450D (15/12/08)
      Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
      Statief : Velbon Sherpa 450R

      Comment


      • #4
        Re: Driftschool Zolder

        niet slecht heeft idd wel een beetje topgear flavour
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment

        Working...
        X