Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's voor website - Muziekband

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's voor website - Muziekband

    Hallo iedereen,
    Wij zijn een band uit Lille en zijn op zoek naar foto's die als achtergrond kunnen dien voor onze website.
    via deze link vind je de urbex-stijl die we zoeken : http://www.anidimonaco.be/portfolio_urbex
    ik heb deze amateurfotografe gecontacteerd maar ze vraagt 400euro voor 5 foto's ...wat ik enorm veel geld vind.
    onze opzet was eerder om mekaar een dienst te bewijzen : wij maken reklame voor de fotograaf op onze website in ruil voor het gebruik van de foto's
    wij zijn een amateurbandje en maken muziek louter voor ons plezier

    Zijn er hier bij Belgiumdigital fotografen - of ken je iemand- in deze stijl met interesse (of enkel een goed hart ;-)

    laat maar weten dan dirk.zomers-leysen@telenet.be


    alvast dank

    Dirk
    Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken

  • #2
    Re: Foto's voor website - Muziekband

    Als ik urbex-fotografie deed dan kreeg je er.

    Misschien kan je hier tegen een goedkoper prijsje iets vinden.
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

    Comment


    • #3
      Re: Foto's voor website - Muziekband

      Oorspronkelijk geplaatst door zomers Bekijk bericht
      Hallo iedereen,
      Wij zijn een band uit Lille en zijn op zoek naar foto's die als achtergrond kunnen dien voor onze website.
      via deze link vind je de urbex-stijl die we zoeken : http://www.anidimonaco.be/portfolio_urbex
      ik heb deze amateurfotografe gecontacteerd maar ze vraagt 400euro voor 5 foto's ...wat ik enorm veel geld vind.
      onze opzet was eerder om mekaar een dienst te bewijzen : wij maken reklame voor de fotograaf op onze website in ruil voor het gebruik van de foto's
      wij zijn een amateurbandje en maken muziek louter voor ons plezier

      Zijn er hier bij Belgiumdigital fotografen - of ken je iemand- in deze stijl met interesse (of enkel een goed hart ;-)

      laat maar weten dan dirk.zomers-leysen@telenet.be


      alvast dank

      Dirk

      Je zou goed zot moeten zijn dat je haar 400 euro zou geven voor 5 foto's.
      Ik ken ze persoonlijk en heb er al dikke zever me gehad ook.

      Comment

      Working...
      X