Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euh Hoe krijg ik deze video op het forum ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Euh Hoe krijg ik deze video op het forum ?

    Hallo,

    Ik heb een video hosting op Smugmug en kan verschillende manieren gebruiken om de video te delen. Alleen krijg ik het niet aan het werk op BD.

    De volgende is een embedded video link , maar krijg ik niet goed op BD.

    <iframe frameborder="0" scrolling="no" width="640" height="360" src="http://api.smugmug.com/services/embed/2327981110_BVN7bv3?width=640&height=360&albumId=27 526542&albumKey=d6xMNJ"></iframe>

    Het volgende is met het video icoontje en de link, maar dan krijg ik alleen de link te zien en die werkt dan niet. Als ik de -video- en -/video- markers voor en achteraan weglaat heb ik dit zwarte veld waarop je wel kan klikken. , maar is niet toegelaten op het forum omdat het naar mijn eigen hosting linkt.



    Vriendelijke groeten,


    [IMG][/IMG]
    Last edited by flashsplash; 20 januari 2013, 19:28.
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Euh Hoe krijg ik deze video op het forum ?


    Je video is onzichtbaar. De benodigde ruimte wordt wel gebruikt. Maar als je er op klikt wordt er een wachtwoord gevraagd.
    Het "embedden" is niet nodig. De forumsoftware zorgt daarvoor.
    Daarom zal een gewone link naar het filmpje volstaan om in het venstertje "video invoegen" te plaatsen.

    BTW: Mooi filmpje.
    Last edited by Skitch; 20 januari 2013, 19:08.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Euh Hoe krijg ik deze video op het forum ?

      Bedankt Skitch,
      Ik ga dat eens proberen.

      Groeten
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Euh Hoe krijg ik deze video op het forum ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        http://api.smugmug.com/services/embe...lbumKey=d6xMNJ
        Je video is onzichtbaar. De benodigde ruimte wordt wel gebruikt. Maar als je er op klikt wordt er een wachtwoord gevraagd.
        Het "embedden" is niet nodig. De forumsoftware zorgt daarvoor.
        Daarom zal een gewone link naar het filmpje volstaan om in het venstertje "video invoegen" te plaatsen.

        BTW: Mooi filmpje.
        Het wachtwoord kan ik wel oplossen, dat is omdat er een slotje op staat. Maar normaal gezien maakt dat niets uit voor een forum based link of embedded content. Maar ook zonder slotje werkt het niet.

        Heb een gewone URL geprobeerd en dat werkt ook niet. ik zal nog wat moeten zoeken denk ik.
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment

        Working...
        X