Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan de vzw: eerlijk duurt het langst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aan de vzw: eerlijk duurt het langst

    Hola Pola, blijkt dat ik er ineens over val dat ik die 2,5 euro niet betaald heb. Aan de inkom kon men niet weergeven, en ik ben het ook uit het oog verloren (door die D70 zekers)

    hoe kunnen we dit alsnog rechtzetten ...

  • #2
    Originally posted by Phille
    Hola Pola, blijkt dat ik er ineens over val dat ik die 2,5 euro niet betaald heb. Aan de inkom kon men niet weergeven, en ik ben het ook uit het oog verloren (door die D70 zekers)

    hoe kunnen we dit alsnog rechtzetten ...
    Phille,

    We zijn elkaar inderdaad later op de dag mislopen. Ging je nog een seintje geven . . . Alleen wat druk. Je kan de 2,5€ alsnog overschrijven op het BD rekeningnummer. Zie VZW pagina. Alvast dank.

    Ook jan66 moet ik nog contacteren. Die heeft meer geluk, krijgt geld terug.

    Groeten,
    Peter

    Comment


    • #3
      Nav van hetgeen ik hier lees: moet ik hieruit opmaken dat iemand die niet lid is van de VZW voor 2,50 euro een VZW-dag kan bijwonen of zijn/haar "gerief" halen? Spijt me dat ik het even zo zwart/wit stel, maar gaat me hier om het om het principe! Ik denk onwillekeurig aan "waar ligt de grens?". Het kan zijn dat dit op de laatste bijeenkomst besproken is, desondanks als oud voorzitter van een vereniging (badminton) weet ik dat dergelijke zaken heel gevoelig liggen, want o wee "grenzen" (zeker omdat de "persoonlijke" maar al te divers en diffuus zijn).

      Jan
      You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Voor de goede orde: Phille is vlak voor de VZW-dag lid geworden van de VZW. Aangezien hij niet is blijven eten, moest hij 2,50 betalen als bijdrage in de organisatiekosten, zoals geldt voor alle VZW-leden die NIET bleven eten.
        Voor alle duidelijkheid: eters moesten 12,50 voor het eten plus een bijdrage in de kosten van 2,50 betalen.
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          wat een zware uitschuiver, jamonadap, ik zou deze woorden snel uitvegen, ik ben 2 weken geleden lid geworden, anders had ik nooit naar A.B. afgezakt ... zoals ik al zei : eerlijk duurt het langst...

          De grens ligt waar ze moet liggen, leg jij ze ook even juist
          het is je vergeven, maar een 'sorry' aan het bestuur misschien

          Comment


          • #6
            Het spijt me Phille,

            maar ik voel me hier en nu niet geroepen om m'n excuses aan te bieden aan wie dan ook. Ik dacht dat ik schreef "moet ik hieruit opmaken" (een vraag), want dit gekoppeld aan een eerdere vraag van jou (andere topic) "mag een niet BD-lid..", bracht me tot mijn gedachtengang (vragen schept duidelijkheid, is beter dan stomme vermoedens dunkt me). Niet zo heel raar toch en bovendien ik volg lang, lang niet alles! Trouwens, wat mij betreft geldt dit niet jouw persoonlijk maar wel het onderliggende principe (want dat zou echt niet uniek zijn voor de VZW BD) en is het om die reden dat ik deze vraag heb opgeworpen.

            Overigens jouw reactie alsmede die van Jacki, laten aan duidelijkheid niets ten wensen over! Kortom mijn "vraag" is beantwoord!

            Jan
            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Originally posted by jamonadap
              Het spijt me Phille,

              maar ik voel me hier en nu niet geroepen om m'n excuses aan te bieden aan wie dan ook.

              Waar begin je dan mee Jan......?

              mvg,
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

              Comment


              • #8
                Originally posted by Z900
                Originally posted by jamonadap
                Het spijt me Phille,

                maar ik voel me hier en nu niet geroepen om m'n excuses aan te bieden aan wie dan ook.

                Waar begin je dan mee Jan......?

                mvg,


                LOL

                Ik was al blij dat je weer hersteld was! Maar wat een "scherpte" Z! Not only trough the lens! Zie maar één nadeel: wou dat ik het bedacht had.

                Jan
                You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                Comment

                Working...
                X