Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

service Pixum afdrukcentrale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • service Pixum afdrukcentrale

    Als het goed is mag het ook gezegd worden ...

    Had een bestelling van 67 foto's gedaan bij Pixum. Bij levering bleken er 17 een oranje rand (zie hieronder) te vertonen. Onmiddellijk naar Pixum een beleefd berichtje gestuurd. De reactie kwam dadelijk : of ik eens een scan van zo'n foto kon opsturen. Zo gedaan; 1 dag later :

    PIXUM:
    "Normaal gezien mag een dergelijk opdracht uiteraard niet door de eindcontrole komen. We bieden onze excuses hiervoor aan. Uw complete bestelling wordt nogmaals afgedrukt en u zo spoedig mogelijk toegestuurd."

    BRAVO PIXUM


    "Roel" (Coolpix 5700 - Sony DSC S75)

  • #2
    De meeste afdrukcentrales doen niet moeilijk als er iets mis is met de bestelling. Zo ging ik ooit mijn foto's ophalen bij Rainbow Color. Ik was naar Schotland geweest, en had daar 7 rolletjes van 36 foto's getrokken. Ik had gevraagd om die glanzend af te drukken, maar ze waren mat. Zonder daar problemen over te maken hebben ze al die 252 foto's opnieuw afgedrukt
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      'k heb gelijkaardige ervaringen met Pixum
      als je niet tevreden bent over iets, gewoon contacteren
      en ze zijn meestal erg correct
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        ja ik ook, 3 keer achter elkaar, twee keer een misnoegde klant, dus pixum ligt eruit, photoways weet me veel beter te bekoren en hun sRGB kleuren zijn me veel beter, pixum was te 'warm'.

        Ach, ik doe het meeste printwerk zelf, veel nauwkeuriger en direct klaar, geen geplooide hoekjes, een postbode die de zaak laat natregenen, strepen, randjes, het is er soms teveel aan, natuurlijk kan je zeggen, voor die prijs, maar daar ga ik niet mee akkoord, ik wil kwaliteit, en een labo dat dit niet garandeerd, ligt er bij mij uit ...

        Comment


        • #5
          Ik moet een positieve kritiek geven op colormailer, had photos getrokken op een communiefeest, een dertigtal laten ontwikkelen, als ze toekwamen waren er drie photos die maar half afgedrukt waren.
          Heb een mailtje gestuurd en ze hebben mij onmiddelijk geantwoord dat ik ze gratis opnieuw mocht bestellen, drie dagen later lagen correcte afdrukken in mijn brievenbus.
          Voor mij is de service bij Colormailer ook top !

          Gerrit
          BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

          Comment


          • #6
            Pixum is voor mij ook nr 1
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #7
              heb nog nooit problemen gehad met pixum, steeds snel en goed. Er waren es een deel met geplooide randjes, gewoon ne mail gedaan en een kortings bon gehad voor ze opnieuw te bestellen.

              A Pc Is Like A Bikini, It's The Inside That Counts ;)
              pics @ www.thejudge.be

              Comment

              Working...
              X