Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sport & fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sport & fotografie

    Aangezien ik zelf al heel m'n leven veel aan sport gedaan heb en ik de laatste tijd veel interesse begin te krijgen in fotografie is de link tussen de twee snel gemaakt.
    Zijn er hier nog mensen die veel bezig zijn met sportfotografie? Ik zou wel graag jullie albums zien.

    groetjes

    fcr-boy
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

  • #2
    wat voor sport.
    autosport zie mijn link.
    zijspancross zie rien willems, mirlong 1,
    Diverse sporten Fredericrom.
    gevechtsport Triker
    en nog wat andere waar ik niet zo vlug kan op komen.

    suc6
    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

    Comment


    • #3
      mijn voorkeur gaat uit naar voetbal, ik neem geregeld foto's van m'n club, maar de kwaliteit is niet hoogstaand aangezien ik nog geen al te goed fototoestel heb. ik zou wel eens wat voetbalfoto's willen zien van anderen.
      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #4
        ik heb vorig jaar een aantal rallycross circiuts meegepikt en een paar keer op zolder geweest, een toffe ervaring : albums via mijn website www.profoto.be







        je leert er omgaan met zaken zoals 'shutterspeed' 'aperture' 'panning' en andere, het goede plekje uitzoeken is ook een uitdaging en de sfeer pik je sowieso mee

        Comment


        • #5
          Dat zijn zeer geslaagde foto's hoor. Op jouw site ben ik ook al meermaals geweest. Jij kan er wel wat van.
          GO ON...BE A TIGER!!!

          Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

          Comment


          • #6
            Originally posted by wilco v dijk
            wat voor sport.
            autosport zie mijn link.
            zijspancross zie rien willems, mirlong 1,
            Diverse sporten Fredericrom.
            gevechtsport Triker
            en nog wat andere waar ik niet zo vlug kan op komen.

            suc6
            Turnen -> Iris
            | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
            100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

            Comment


            • #7
              Ik zou toch nog graag van iemand voetbalfoto's zien.
              GO ON...BE A TIGER!!!

              Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

              Comment


              • #8
                Ik woon vlak bij een voetbalveld, maar voetbal interesseert mij niet.
                Als ik geweten had dat je voetbalfoto's wou zien, dan had ik deze voormiddag wel eens een paar foto's kunnen maken. Ze waren aan het voetballen toen ik daar voorbij wandelde.
                Maar omdat ik niets van voetbal ken, zal ik daarvan ook zeker geen mooie foto's kunnen maken.
                Dit jaar ga ik wel eens een keer zien als er vrij gereden mag worden met de motor op het circuit van Zolder.
                En dat is niet om zelf mee te doen, maar om te proberen van daar een paar redelijke foto's te maken.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  je mag altijd eens een fotootje gaan nemen op dat voetbalveld hoor als je eens even tijd hebt
                  GO ON...BE A TIGER!!!

                  Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by fcr-boy
                    Ik zou toch nog graag van iemand voetbalfoto's zien.
                    1-tje kan ik je aanbieden :



                    mvg,
                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                    Comment


                    • #11
                      zeer mooie foto, met welk toestel genomen?
                      GO ON...BE A TIGER!!!

                      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by fcr-boy
                        zeer mooie foto, met welk toestel genomen?
                        Canon 10D icm Sigma 50-500

                        mvg,
                        Z900
                        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                        Comment


                        • #13
                          Kenneth Hansen Owned!
                          Originally posted by Phille
                          ik heb vorig jaar een aantal rallycross circiuts meegepikt en een paar keer op zolder geweest, een toffe ervaring : albums via mijn website www.profoto.be







                          je leert er omgaan met zaken zoals 'shutterspeed' 'aperture' 'panning' en andere, het goede plekje uitzoeken is ook een uitdaging en de sfeer pik je sowieso mee

                          Comment


                          • #14
                            Eens gaan zien naar www.servbadminton.be
                            Eén van de recentere albums IPJO vind ik beste de moeite, onbescheiden kerel da'k ben.
                            Kan niet ontevreden zijn gezien ik met een cp5700 werk en bij badminton verplicht ben om op 800 iso te werken. En dan nog haal ik soms maar 1/60e. Da's de reden waarom da'k aan een upgrade toe ben qua toestel.

                            Ga hier toch maar een klein fotoke posten:



                            Deze heb ik hier eerder gepost:



                            Of wat dacht je van een beetje rope skipping als deel van de animatie tijdens de openingsceremonie van een badmintontornooi:

                            http://pieterbie.skynetblogs.be

                            Comment


                            • #15
                              Dit jaar op het programma staan:
                              Vechtsport
                              Rally sport
                              Truck-, auto-, motorraces (Assen, Zolder, Zandvoort)
                              En met een beetje mazzel.... ivm Olympische spelen Griekeland 2004.... h'm, verklap ik nog niet, want het is niet zeker







                              Maar er staan momenteel genoeg binnensport foto's op m'n site, en eind deze maand beginnen voor mij weer de eerste buitensport foto's

                              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                              Comment

                              Working...
                              X