Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

droge trouwfoto's Mariakerke (Gent)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • droge trouwfoto's Mariakerke (Gent)

    Heeft iemand suggesties voor een droge lokatie voor trouwfoto's in de nabijheid van Mariakerke (Gent)? Ik ben niet zo vertrouwd met de streek, en had graag wel een uitweg als het weer wat tegen gaat.
    Alle suggesties welkom... dank bij voorbaat!
    Mvg,
    Eric
    Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

  • #2
    Er is het park Claeys-Bouuaert. Mooi park, met mooie bomen en een paar brugjes. Goed voor de klassiekere foto's.
    Er is ook nog het natuurreservaat Bourgoyen / Ossemeersen.
    Veel ondergelopen weiden (nu toch), en mooi als achtergrond.

    Dat zijn natuurlijke 'natte' lokaties als het tegen valt...

    Anders een spontane sessie in de binnenstad van Gent... ?
    Heb ooit eens een reportage gedaan in het Gravensteen. Weinig licht, maar net te doen.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Da,s vlug Dama! Bedankt.
      Maar ik vermoed dat deze lokaties niet echt geschikt zijn bij mottig weer.
      Ik zoek iets droger, bvb interessant gebouw dat toegankelijk is, verlaten fabrieksgebouw met interessante lichtinval, enz... Ik zeg maar iets. Tenzij het park zo iets herbergt, dan hoor ik het ook graag natuurlijk. Ik ken daar dus niets...
      Mvg,
      Eric
      Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dingsken
        Heeft iemand suggesties voor een droge lokatie voor trouwfoto's in de nabijheid van Mariakerke (Gent)? Ik ben niet zo vertrouwd met de streek, en had graag wel een uitweg als het weer wat tegen gaat.
        Alle suggesties welkom... dank bij voorbaat!
        Al eens gedacht aan het oud circus aan de vooruit in gent?
        Neem eens een kijkje op de site van een BD'er :


        Staan heel wat leuke lokaties op!

        Mir

        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Het park in mariakerke heeft wel een kasteeltje. Dat is toegankelijk. Er zit wel een of andere vereniging in maar ik veronderstel wel dat je daar foto's mag gaan nemen.
          Er is nog een groot kasteel, in de beekstraat in mariakerke. Ik weet niet juist wie daar in zit, maar ik dacht dat het iest katholiek was dus als je zegt dat ze gaan trouwen voor de kerk moet da wel lukken
          http://www.yonaweb.be/passero
          Flickr Photostream

          Comment


          • #6
            Dat kasteel is wel toegankelijk, maar vrees dat je daar snel uitgekeken bent.
            Het seminarie is niet toegankelijk, denk ik.

            Ook een Mariakerkenaar ?
            Originally posted by Passero
            Het park in mariakerke heeft wel een kasteeltje. Dat is toegankelijk. Er zit wel een of andere vereniging in maar ik veronderstel wel dat je daar foto's mag gaan nemen.
            Er is nog een groot kasteel, in de beekstraat in mariakerke. Ik weet niet juist wie daar in zit, maar ik dacht dat het iest katholiek was dus als je zegt dat ze gaan trouwen voor de kerk moet da wel lukken
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Ook een Mariakerkenaar ?
              Neen, ben van Drongen. Woon in de beekstraat, voorbij de lichten als je van mariakerke komt. Aan de spar in de beektraat als je die weet zijn
              http://www.yonaweb.be/passero
              Flickr Photostream

              Comment


              • #8
                Yep, mijn grootvader woonde rechtover seminarie... die boerderij waar niet meer verder aan gewerkt wordt...

                Sorry ff off topic
                Originally posted by Passero
                Ook een Mariakerkenaar ?
                Neen, ben van Drongen. Woon in de beekstraat, voorbij de lichten als je van mariakerke komt. Aan de spar in de beektraat als je die weet zijn
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Is die niet onlangs verkocht geweest? Ik meen zelf te weten wie maar ben niet zeker...
                  http://www.yonaweb.be/passero
                  Flickr Photostream

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt voor de reakties, mensen. Dit wordt zeer op prijs gesteld!

                    @mir: dat wintercircus ziet er inderdaad interessant uit. Ga eens kijken of ik er binnen kan, en nog haalbaar is in tijd. (zitten redelijk krap)
                    Mvg,
                    Eric
                    Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

                    Comment

                    Working...
                    X