Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bestelling fotokonijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bestelling fotokonijnenberg

    ik heb woensdag een bestelling geplaats bij fotokonijnenberg en het is daar woensdag nog vertrokken. Ik vroeg dat ik het zeker voor het weekend ging hebben daar ik op vakantie vertrek. Dit was zeker geen probleem. Nu zie ik op status verzending dat het onderweg is nr belgië, ik vermoed dus dat dit pakketje vandaag niet meer zal toekomen ... :-s
    staat bij tnt post een telefoonnummer van klantendienst bij, maar dit nummer klopt niet...
    weten jullie hoe ik het mss alsnog vandaag kan vastkrijgen of een telefoonnummer van tntpost?

  • #2
    Re: bestelling fotokonijnenberg

    belleke aan de klantendienst?

    ik maandag een bestelling gemaakt&betaald - dinsdag perfekt geleverd !
    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

    Comment


    • #3
      Re: bestelling fotokonijnenberg

      ik vind nergens correct telefoonnummer van klantendienst :-s
      alleen een emailadres, :-s maar wanneer lezen ze mijn mail :-s

      Comment


      • #4
        Re: bestelling fotokonijnenberg

        per mail werd gezegd dat mijn bestelling morgen wordt geleverd...
        hopelijk is het waar!

        Comment


        • #5
          Re: bestelling fotokonijnenberg

          Heb reeds meerdere bestellingen vanuit Nederland naar België gekregen met TNT,
          ook bestellingen van Konijnenberg.

          Zowel Konijnenberg als TNT werken heel correct, nog nooit problemen mee gehad.
          Hier levert de besteller ook op zaterdag.
          Als TNT het beloofd, zal je morgen je pak, krijgen.

          Ik weet niet of het bij TNT kan,
          bij UPS, de andere koerierdienst die levert vanuit Nederland naar België, kan het wel, UPS stuurt een pakje dat reeds onderweg is, desgevraagd naar een andere bestemming,
          heb onlangs op het laatste moment, het adres gewijzigd van een pakje wat reeds met de besteller onderweg was, ze hebben gewoon de besteller gebeld in zijn wagen, en het adres laten wijzigen.
          Misschien stuurt TNT het pakje door, naar je vakantie adres, mocht je morgen reeds vertrokken zijn.

          Prettige vakantie.
          Last edited by pacha; 25 maart 2011, 10:26.
          Nikon D7000, en wat glas.
          http://blog.seniorennet.be/pacha/

          Comment


          • #6
            Re: bestelling fotokonijnenberg

            gewoon mailen nr info@foto-konijnenberg.be
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment


            • #7
              Re: bestelling fotokonijnenberg

              ik zal wachten tot morgen e, als ze zeggen dat ik het morgen zal hebben zal ik ze maar geloven.
              ja we vertrekken zondag nr zwisterland maar komen maandag al terug, dus het pakketje nr daar laten leveren heeft geen zin, :-)
              we gaan onze puppy berner sennen halen :-)
              en ja ik volg cursus fotografie hebben het thema landschap nu en heb statief besteld, dit heb ik echt wel nodig voor landschap in zwisterland te kunnen fotograferen!

              duimen maar dat het op tijd er is!

              Comment


              • #8
                Re: bestelling fotokonijnenberg

                Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
                ik zal wachten tot morgen e, als ze zeggen dat ik het morgen zal hebben zal ik ze maar geloven.
                ja we vertrekken zondag nr zwisterland maar komen maandag al terug, dus het pakketje nr daar laten leveren heeft geen zin, :-)
                we gaan onze puppy berner sennen halen :-)
                en ja ik volg cursus fotografie hebben het thema landschap nu en heb statief besteld, dit heb ik echt wel nodig voor landschap in zwisterland te kunnen fotograferen!

                duimen maar dat het op tijd er is!
                Ik duim met je mee. Lijkt me dat naast fotografie ook wel honden een best serieuze hobby zijn, als je er eentje gaat halen in Zwitserland

                Heel veel plezier gewenst met de puppy!
                Canon EOS60D - 50/1.4 - 17-50/2.8 - 70-200/2.8 L

                Comment


                • #9
                  Re: bestelling fotokonijnenberg

                  dank je!
                  ja ons pupke zal ook wel veel foto's hebben :-) ook van haar broertjes en zusjes en ouders :-)

                  tis onze derde berner sennen, zijn er al twee verloren eentje op zes jaar een eentje op drie jaar en half, die waren in belgië gekocht. In zwitserland kweken ze niet zo kort bij elkaar en kunnen ze wat gezonder zijn op hoop van zegen!

                  binnenkort zien jullie vast en zeker fotokes van ons joesha op dit forum :-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: bestelling fotokonijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door magietje Bekijk bericht
                    Nu zie ik op status verzending dat het onderweg is nr belgië, ik vermoed dus dat dit pakketje vandaag niet meer zal toekomen ...
                    Dat zie ik elke keer ook staan bij status, en dat is ook de enige en laatste vermelding die ze geven (dus ook als ze het vijf minuten later bij mij aan de deur afgeven).

                    Ik heb ook al een paar keer op zaterdagvoormiddag de bestelling gekregen.

                    Ik twijfel nu wel tussen Grobet en Fotokonijn (of alle twee) voor het volgende, maar eens we een mail hebben gekregen van de betreffende fotozaak dat het pakket verzonden is, dan staat het ten laatste twee dagen later hier (meestal dag erna, de twee dagen later is meer als die mail om 23 uur verzonden werd). Maar sowieso heb ik nog nooit lang moeten wachten bij fotokonijn (als alles in voorraad was tenminste).

                    Comment


                    • #11
                      Re: bestelling fotokonijnenberg

                      Bij konijnenberg toch deze maand de snelste levering ooit gehad: vrijdag om 15u30 besteld; de dag later (zaterdag dus) om 10u reeds geleverd.
                      Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX

                      Comment

                      Working...
                      X