Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

    ik sta op het punt om mij een Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
    te kopen in bulk bij konijnenberg
    Ik heb een eos 400d.Ben amateur fotograaf en fotografeer zo vanalles bij een weekendje weg of voor op reis.
    Graag goede raad of bulk betrouwbaar is en of deze lens aan te prijzen is in bulk bij konijnenberg?

  • #2
    Re: Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

    Zoek even de draad op over bulk lenzen en dan weet je het nog niet aan het eind(als je dat haalt...).

    Gewoon dezelfde lens uit een kt, waarvan alleen de camera verkocht is.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

      Hallo,

      niet alle lenzen zijn perfect gebouwd. Zowel de bulk of gewoon gekocht.
      Op deze weblocatie kan je een test vinden:


      mvg

      Franky

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

        Oorspronkelijk geplaatst door frankie en cindy Bekijk bericht
        Graag goede raad of bulk betrouwbaar is en of deze lens aan te prijzen is in bulk bij konijnenberg?
        Behalve de verpakking is er geen enkel verschil tussen een gewone lens of ene bulk lens.
        Een bulk lens komt in en witte doos, omdat ze deel uitmaakt ven een body+lens kit, sommige winkels halen de kits uit elkaar omdat ze een koper voor de body hebben die de lens bvb. al heeft.
        De 15-85 heb ik nog niet geprobeerd, maar die schijnt goed te presteren volgens de tests. Als wandellens voor een weekend lijkt ze me dan ook zeer geschikt.

        Comment


        • #5
          Re: Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

          Is een meer dan degelijke lens...stevig gebouwd, niet te zwaar en heel goede resultaten + een groot bereik. Meer moet dat niet zijn....

          T.

          Comment


          • #6
            Re: Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

            Heb mij er 1 maand geleden ook eentje aangeschaft bij konijnenberg, ook de bulk.

            Krijg je zo mee zonder doos. Nog geen moment spijt van gehad, maar vind het wel een wat "dikke lens" voor op mijn body, heb mij dan ook nog en batterijgrip aangeschaft via ebay van phottix en hiermee gaat het super.

            Veel succes met je aankoop
            www.sandromaggio.com

            Comment

            Working...
            X