Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS of Tamron 18-270mm F3.5-6.3 DI II VC LD Can

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS of Tamron 18-270mm F3.5-6.3 DI II VC LD Can

    Ik ben een beginnend fotograaf die een paar maanden terug een Canon EOS 500 D gekocht heeft met standaard kitlens EF-S 18-55 IS.

    Ondertussen ben ik met avondschool gestart en zou ik graag een lens aanschaffen met een groter zoombereik. Bedoeling is om een beetje all-round foto's te kunnen nemen.

    Ik twijfel tussen 2 lenzen: Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS of Tamron 18-270mm F3.5-6.3 DI II VC LD Can.

    Welke lens zouden jullie aanschaffen en waarom? Raden jullie eventueel nog een andere aan (in dezelfde prijsklasse)?

    Ik was aan het denken om in de toekomst ook een Tamron 28-75mm F2.8 XR DI aan te schaffen voor portretfotografie. Is de andere lens dan een goede aanvulling voor all-round gebruik?

    Alle tips zijn welkom.

    Alvast bedankt

    Tim
    Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

  • #2
    Re: Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS of Tamron 18-270mm F3.5-6.3 DI II VC LD Can

    Heb voor dezelfde keuze gestaan en heb uiteindelijk voor de Tamron gekozen. Nog geen moment spijt van gehad.

    Misschien deze threads eens doornemen, kan helpen

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over objectieven en andere optische toebehoren zoals lenzen en filters. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuwe lens, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
    Canon EOS 7D met Sigma 18-50mm f/2.8 EX DC, Canon 17-55mm f/2.8 IS USM, Canon 50mm f/1.8 II, Canon 70-200mm f2.8 L USM

    Comment


    • #3