Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens voor D90

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens voor D90

    Wie kan mij inlichtingen geven ? Ik kan van een vriend een lens Nikor AF 70-210 1:4 -5.6 aanschaffen voor op mijn D90 aan te raden of niet ?
    ik zocht naar een tele zou dat op die D90 meer zijn dan 210 ?

    Groetjes

    Rudy

  • #2
    Re: Lens voor D90

    Die zal wel werken op je D90.

    210mm blijft 210mm. Alleen ga je door de kleinere sensor een beeldhoek hebben die vergelijkbaar is met 315mm
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Lens voor D90

      ja die werkt hoor en mooie beelden ook werdt echt benieuwd of dat meer was dan 210

      groetjes

      Rudy

      Comment


      • #4
        Re: Lens voor D90

        Ik kan zo hzt verschil niet maken tussen die oude lenzen en die nieuwe digitale

        Comment


        • #5
          Re: Lens voor D90

          Ik dacht eerst een neiuwe tamron 70-200 te kopen en ben dat aan overwegen
          Rudy

          Comment


          • #6
            Re: Lens voor D90

            Graag mening hierover ?

            Rudy

            Comment


            • #7
              Re: Lens voor D90

              Amai wat een dubbelpostjes...ik weet niet veel over de tamron waar jij info over vraagt,maar ik kan je wel de 70-300VR aanraden voor op je D90. Heb deze ook en ben er supertevreden van. Is prijs/kwaliteit een zeer goede lens.

              Grtz Dirk
              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

              Comment


              • #8
                Re: Lens voor D90

                Badankt voor de informatie

                Groetjes

                Rudy

                Comment


                • #9
                  Re: Lens voor D90

                  Ik heb een Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6G iF VR en valt super goed mee op de D90 (prijs/kwaliteit-verhouding!), zeker wanneer voldoende licht is. Moet wel beetje met iso spelen bij minder licht.
                  Mattos

                  Comment

                  Working...
                  X