Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

    Pete of Peter Doherty slaagde er toch in om op het podium van Trix te belanden deze week.
    Al zag hij er een pak slechter uit dan een half jaar geleden op het Polsslag festival in Hasselt.
    Blijkbaar hadden ze hem eerder al KO uit een café moeten sleuren on hem onder lichte dwang te laat (zoals gewoonlijk) op het podium duwen.
    Halverwege de set kotste hij dan ook het podium onder om vervolgens gewoon verder te gaan met zijn show, want een optreden kon je het bij momenten amper nog noemen.
    Ik hou van de man zijn muziek, maar het is jammer om hem weer zo te zien afglijden.
    My pics:












    De reeks voor digg*: http://www.flickr.com/photos/fotodig...7622890860908/


    Grtz
    Jan
    www.janvandenbulck.com

  • #2
    Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

    mooie 2e en 3e! nice nice nice!

    Comment


    • #3
      Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

      Nummer 1 en 2 vind ik heel geslaagd, bij de derde foto mis ik iets, ik vind hem iets te close-up, kan het niet goed definiëren, soit, ik mis iets
      "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
      website fotoblog

      Comment


      • #4
        Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

        Heerlijke tweede! Mooi beeld!
        Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

        Comment


        • #5
          Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

          nr 2 is de betere uit deze reeks

          Comment


          • #6
            Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

            Thanks for the comments.

            Gisteren belde de Gazet van Antwerpen trouwens of ze één van mijn foto's van Doherty in Trix mochten gebruiken voor in hun krant te gebruiken. Het is deze geworden, maar dan de kleurenversie: http://farm3.static.flickr.com/2757/...d2c90a0e_o.jpg
            www.janvandenbulck.com

            Comment


            • #7
              Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

              Oorspronkelijk geplaatst door Jan Van den Bulck Bekijk bericht
              Thanks for the comments.

              Gisteren belde de Gazet van Antwerpen trouwens of ze één van mijn foto's van Doherty in Trix mochten gebruiken voor in hun krant te gebruiken. Het is deze geworden, maar dan de kleurenversie: http://farm3.static.flickr.com/2757/...d2c90a0e_o.jpg

              Cool en proficiat !

              Hoe zijn ze eigenlijk bij u terecht gekomen ? Via Flickr ?

              Comment


              • #8
                Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                Oorspronkelijk geplaatst door JeGe Bekijk bericht
                Cool en proficiat !

                Hoe zijn ze eigenlijk bij u terecht gekomen ? Via Flickr ?
                Ofwel hebben ze de foto's bij het concertverslag van Doherty op digg* gezien, ofwel op de Flickr van digg*.
                www.janvandenbulck.com

                Comment


                • #9
                  Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                  Prachtige opnames (vooral 2 & 3) van een getalenteerd en getormenteerd mens.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                    Gisteren belde de Gazet van Antwerpen trouwens of ze één van mijn foto's van Doherty in Trix mochten gebruiken voor in hun krant te gebruiken.
                    Hoop dat je er ook Euro's voor in de plaats krijgt, heb het eens andersom gevraagd om een foto van de GVA site op de mijne te zetten. 50,- en de creditaties erbij vroegen ze.

                    P.S. mooie reeks voorkeur nr. 2
                    Patrick Theunis
                    http://www.festivalganger.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                      .....1 en 2 zijn vette plaatjes.....
                      3 is minder.....ik kijk niet graag in iemands mond
                      facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                        alleen al uit principe zouden ze van mij nooit een foto krijgen zonder te betalen. Alle beroeps buitenzetten, en de geschreven pers de baan opsturen met een toestelletje... en dan "voor de eer" zeker? Denk er nog niet aan.
                        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                        www.musicinframe.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                          Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                          alleen al uit principe zouden ze van mij nooit een foto krijgen zonder te betalen. Alle beroeps buitenzetten, en de geschreven pers de baan opsturen met een toestelletje... en dan "voor de eer" zeker? Denk er nog niet aan.
                          De reden dat ik niks gevraagd heb, is dat ik niet wist hoe het juist zat met geld vragen voor een foto als je geen zelfstandige in bijberoep bent. En het moest allemaal snel gaan ('s avonds laat pas opgebeld) waardoor ik me niet meer kon informeren.
                          Heb dat later wel gedaan en blijkbaar kan je tot een bepaald bedrag per jaar (redelijk veel zelf) bijverdienen zonder dat te moeten aangeven. Voorwaarde is dat je gewoon een vergoeding ontvangt voor je auteursrecht en dat je niet in opdracht bent gaan shooten van zij die betalen. Had ik dat geweten, had ik het zeker gedaan hoor, ben het volledig met jou eens.

                          Grtz
                          Jan
                          www.janvandenbulck.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                            yep...klopt. Je hebt zo allerlei plafonds voor vrijwilligers, kunstenaars, eenmalige activiteiten,... en al heb ik ze zelf nog niet echt 'ten volle' benut (toch niet met een krant bvb.), ik heb ze in mijn achterhoofd. Uit respect voor ieders werk, dat van de pro, en natuurlijk ook een beetje om mezelf niet zomaar cadeau te doen.
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Peter Doherty @ Trix Antwerpen 2009

                              2e is voor mij de beste, heel knap!

                              Comment

                              Working...
                              X