Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weer een website vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weer een website vraag

    ik heb al enkele dagen rond gesnuffeld om een website in elkaar te steken,
    al een tijdje heb ik er zelf één gemaakt bij everyonweb,gratis mist kleine reclame natuurlijk,voor 30 euro per jaar is het zonder reclame,en zonder domeinnaam.
    maar wat ik ervan vind is dat die tekstverwerker zeer frusterend is en ook is de fotoalbum niet zo mooi,de foto's komen ook waziger over dan op mijn pc scherm zelf,
    zo zag ik hier enkele het over one.com hebben als ik het goed begrijp voor een 30 euro per jaar heb je een website met domeinnaam en er is ook een webbuilder bij ook antagonist.nl heb ik al even een kijkje genomen maar volgens mij is dit zonder webbuilder of ben ik verkeerd,omdat ik er nog niet veel van ken is het voor mij wel nodig met webbuilder,ook als hostbasket is er een webbuilder bij en een gratis proefversie van 30 dagen wat ik zeer intersant vind maar daar is de prijs veel hooger,
    wat raden jullie,kan iemand een site tonen die bij one.com gemaakt is
    Groetjes Leen
    Canon EOS 600D -18-55mm - 50mm 1.8

  • #2
    Re: weer een website vraag

    de webbuilder zit wel degelijk in je abo inbegrepen hoor (bij one.com). Net eventjes gecheckt en vanuit je admin-paneel kan je na inlog 'webcreator' opstarten. Of je er veel mee kan doen kan ik niet zeggen want ik heb het nog nooit gebruikt.
    From a spot on the sensor...
    ... to a dump on a memory card
    Albums

    Comment


    • #3
      Re: weer een website vraag

      Bij antagonist heb je ook zo een mogelijkheid hoor. Ze hebben niet echt een standaard webbuilder maar wel een programma "Installatron" waarmee je allerlei software zoals wordpress, joomla, enz. heel eenvoudig kan installeren op je webruimte. Op die manier zit je niet vast aan de webbuilder van uw provider maar kan je zelf wat experimenteren. Ik heb het een keer gebruikt voor wordpress en is wel handig!
      http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
      http://foto-actiecode.be

      Comment


      • #4
        Re: weer een website vraag

        Zowel ik als mijn collega fotograaf hebben een website bij one.com
        Er zijn 3 mogelijk om daar een website te ontwerpen.
        Je kiest een voorafgekozen template en deze pas je gewoon aan.
        of je maakt via de webbuilder je website helemaal zelf (start dus met een lege pagina en dan kolommetje hier, tekstveldje daar,...)
        of je maakt je website helemaal zelf op je pc en upload deze via de ftp.
        Allemaal heel simpel.
        Voor het kleinste host pakket betaal je het eerste jaar 32,.. eur en dan vanaf het 2de jaar 27... eur.

        Verdere vragen? dan hoor ik het wel...

        Groetjes
        Racing Pics
        Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

        Comment


        • #5
          Re: weer een website vraag

          bedankt om te reageren Breggie,maar dit ziet er mij toch ook te moeilijk uit

          dit is mijn voorlopig website van erveryonweb http://www.everyoneweb.com/fotografie-leen/
          zo zie je welke richting ik ongeveer wil,alleen kan ik de menu's niet plaatsen zoals ik wil en zoals ik al vertelde ik vind de fotoalbum niet heel goed
          Groetjes Leen
          Canon EOS 600D -18-55mm - 50mm 1.8

          Comment


          • #6
            Re: weer een website vraag

            Waarom gebruik je niet wordpress? Gratis 2Gb space, enkel moet je het wel doen met hun layouts (maar er zijn er zeker genoeg!)
            En je domeinnaam is jenaam.wordpress.com
            Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
            Meer info op: www.tomvh.be

            Comment

            Working...
            X