Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: fotograaf op TFCD basis bodypainting en airbrushkunst shoot te Putte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: fotograaf op TFCD basis bodypainting en airbrushkunst shoot te Putte

    Hallo iedereen,

    Het is de eerste maal dat ik hier een oproep doe, dus hopelijk plaats ik het hier op de gepaste wijze.

    Op 7 en 8 november zal "Mechel-Air" doorgaan in Putte, bij Mechelen.
    Dit is een airbrush/kunst beurs waar ik als bodypainter mijn werk zal tonen.
    Ik zoek een fotograaf die op TFCD basis graag mijn werk wil komen fotograferen. Het idee was om hiervan kerstkaarten te maken om naar klanten te sturen, waarop alle informatie staat over de fotograaf, model, bodypainter en sponsor.
    De beurs kan de ganse dag bezocht worden en mijn werk zal te fotograferen zijn omstreeks 17.00u. Op zondag breng ik een tweede, nieuwe creatie die ook weer omstreeks 17.00u. zal klaar zijn.

    Iedereen is welkom maar graag een seintje als je komt, dan weet ik of ik verder moet zoeken en of ik moet helpen bij het opstellen van een kleine "shoot area". (stuur bericht naar ansegers@hotmail.com)

    Neem zeker eens een kijkje op mijn website zodat je weet wat voor soort bodypainting je mag verwachten www.anubis-art.com

    Bedankt!

  • #2
    Re: "SD Mini" in Putte voor bodypainting en airbrushkunst

    hey An,

    Ik zou dit wel willen doen om je te plezieren maar ik denk/vrees dat er genoeg fotografen op dat evenement zullen zijn. Maar, moest je echt in verlegenheid zitten ...
    Op BD-Live heb ik m'n eerste bodypaintfoto's ooit gemaakt:

    jAlbum is the most flexible way to share photo galleries on the Internet. Create stunning online photo albums. Share with friends.


    Jan
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: "SD Mini" in Putte voor bodypainting en airbrushkunst

      Ben wel geïntreseerd onder voorbehoud van agendawijzigingen.

      Mijn bodypaint foto's vind je op mijn site Bodypaint putte.
      die van BD-Live kun je hier bekijken
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: "SD Mini" in Putte voor bodypainting en airbrushkunst

        Beste jr52 en Zunoel,

        Ik zou het echt super vinden als jullie zouden komen. Er zullen inderdaad wel fotografen rondlopen maar ik wil een echte, professionele shoot doen en geen snapshots (al zijn die ook steeds leuk maar niet voor op een kaart of portfolio).
        We kunnen voor elk van jullie de kerstkaarten maken en versturen (of op tentoonstellingen/opdrachten aan klanten geven).
        Wel had ik graag een kleine "foto studio" klaargezet, met goed licht, achtergrond enz.
        Helaas ben ik hierin een leek en weet ik niet wat er nodig is.
        Ziet één van jullie het zitten dit mee op te stellen? Ik ken een plaats waar ze dit materiaal verhuren indien jullie dit zelf niet hebben.
        Laat me wel even de benodigdheden weten.

        Alvast superbedankt voor jullie reactie!!!!

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: fotograaf op TFCD basis bodypainting en airbrushkunst shoot te Putte

          [MOD]
          Even verplaatst naar een geschikter forumdeel en de titel aangepast

          Comment

          Working...
          X