Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koolmeesje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • koolmeesje


  • #2
    Re: koolmeesje

    Beestje is onscherp en zit wat ver af.
    Vandaar geen reacties?

    Eric

    Comment


    • #3
      Re: koolmeesje

      Ik zou de foto meer croppen. Nu staat het onderwerp er wat verloren bij.

      Comment


      • #4
        Re: koolmeesje

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudi J Bekijk bericht
        Ik zou de foto meer croppen. Nu staat het onderwerp er wat verloren bij.
        Hier volg ik ook.

        Comment


        • #5
          Re: koolmeesje

          Op zich leuk onderwerp, in vervolg wellicht proberen een lagere ISO setting te gebruiken. Je schiet met een 500mm f6.7 zie ik, TC? Ook dat gaat ten koste van de kwaliteit. Een dergelijke soort kun je met wat minder mm best wel dichter naderen.

          Comment


          • #6
            Re: koolmeesje

            Oorspronkelijk geplaatst door jellevanaalst Bekijk bericht
            Op zich leuk onderwerp, in vervolg wellicht proberen een lagere ISO setting te gebruiken. Je schiet met een 500mm f6.7 zie ik, TC? Ook dat gaat ten koste van de kwaliteit. Een dergelijke soort kun je met wat minder mm best wel dichter naderen.
            was onder zeer slechte omstandigheden zeer bewolk en in het bos dus zeer weinig licht
            vandaar iso zo hoog weet wel dat het beter kan maar ja . Dichter gaan was geen optie dan was hij weg . Ga bij de volgende zal ik er zeker op letten . afgeduwd op 1/45 sec
            moet normaal snellere tijden hebben weet ik . Volgend beter , heb al geprobeert een 2.8 uit mijn mouw te schudden maar hij wil er niet uit .
            toch bedankt allen voor het bekijken van de foto .

            Comment

            Working...
            X