Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk exif-progje voor Vista

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welk exif-progje voor Vista

    Kan er mij iemand helpen want ik ken maar weinig af van computers en software:
    Op m'n vorige computer gebruikte ik Opanda als Exif-viewer naar volle tevredenheid. Nu heb ik een nieuwe met Vista en niks lijkt te werken. Normaliter zou zo 'n programma zo moeten werken dat ik bij rechts klikken op een foto een keuzemenu krijg maar dat gebeurt niet.
    Wat doe ik verkeerd ?

  • #2
    Re: welk exif-progje voor Vista

    Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
    Kan er mij iemand helpen want ik ken maar weinig af van computers en software:
    Op m'n vorige computer gebruikte ik Opanda als Exif-viewer naar volle tevredenheid. Nu heb ik een nieuwe met Vista en niks lijkt te werken. Normaliter zou zo 'n programma zo moeten werken dat ik bij rechts klikken op een foto een keuzemenu krijg maar dat gebeurt niet.
    Wat doe ik verkeerd ?
    klik rechts op uw foto, dan op eigenschappen en dan op details.
    bij mij werkt dat
    Last edited by lichtschrijver; 25 augustus 2009, 10:19. Reden: tikfoutjes
    Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn

    Comment


    • #3
      Re: welk exif-progje voor Vista

      Opanda werkt perfect op Vista/Win 7

      Zowel de 32 als de 64-bit versie.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: welk exif-progje voor Vista

        Welke IExif viewer heb je geïnstaleerd?
        Je moet de 2.3 hebben voor vista.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment

        Working...
        X