Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaiser Chiefs @ AB Brussel (25-01-09)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kaiser Chiefs @ AB Brussel (25-01-09)

    Kaiser Chiefs raasden door hun set en deden hun status als liveband alle eer aan.











    De rest staat hier:
    http://www.flickr.com/photos/fotodig...7612972632413/
    www.janvandenbulck.com

  • #2
    Re: Kaiser Chiefs @ AB Brussel (25-01-09)

    ik vind dat er betere in je album staan.
    Ik was er zaterdag en ik ben blij dat ik de fotopas aan mij voorbij heb laten gaan
    Enorm veel tegenlicht en geen frontlicht maakte het wellicht héél moeilijk om hem er duidelijk op te krijgen met veel contrast.

    Ook de foto's van een superconcertfotograaf als Alex Vanhee zijn gene vetten.
    Ik vind dat jij nog een verdienstelijke poging hebt ondernomen en de sfeer van het concert goed hebt weergegeven onder de moeilijke omstandigheden!

    Ik ben ook benieuwd naar Jaak zijn beelden
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Kaiser Chiefs @ AB Brussel (25-01-09)

      Omstandigheden waren inderdaad niet alles (veel rood licht, veel tegenlicht en veel rook), maar ben wel tevreden over mijn reeks.
      Dacht ginder dat het slechter zou uitvallen.
      Ricky deed dan ook nog eens belachelijk; hij trapte tegen Jaak zijn 2de fototoestel dat op het podium lag en greep ook richting een ander fototoestel.
      Maar niemand is in kosten gevallen gelukkig.
      www.janvandenbulck.com

      Comment


      • #4
        Re: Kaiser Chiefs @ AB Brussel (25-01-09)

        Amai, zou er niet mee kunnen lachen...


        Inderdaad, foto's geven een goeie sfeer weer!

        Comment


        • #5
          Re: Kaiser Chiefs @ AB Brussel (25-01-09)

          Misschien technisch geen hoogstandjes maar gezien de omstandigheden een verdienstelijke poging.
          Op naar de volgende zonder omkijken

          Hans
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #6
            Re: Kaiser Chiefs @ AB Brussel (25-01-09)

            Ik vind ook wel dat op je website er mooiere staan. Maar zoals hoger gezegd ......de omstandigheden waren alles behalve.........maar je hebt je werk erg goed gedaan.
            Zelf heb ik nog niet al mijn beeldmateriaal kunnen bekijken ....maar op het eerste zicht zitten er wel wat leuke beeldjes tussen.
            Je hebt precies om de pil wat te verzachten, net zoals ik, nog stiekem wat overzichtjes gemaakt. .....
            facebook

            Comment

            Working...
            X