Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lil Wayne @ Petrol

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lil Wayne @ Petrol





    www.cphotography.be

  • #2
    Re: Lil Wayne @ Petrol

    De composities, de vastgelegde momenten, de belichting (voor mij te donker) , de scherpstelling (bij nr.2) kan m.i. beter.
    Mss beter gepost in fotobeoordeling.
    Je mag slechts 1 topic per dag openen
    facebook

    Comment


    • #3
      Re: Lil Wayne @ Petrol

      Vreemde exif's.... iso 200, sluitertijden van 1/30, diafragma 5,6.

      Beter de iso verder omhoog trekken om snellere sluitertijden te bekomen, zodat de artiesten scherp zijn. Bij zulke lange sluitetijden krijg je sowieso bewegingsonscherpte...

      Kan natuurlijk ook je bedoeling geweest zijn, maar ik vind dit niet echt geslaagd... Persoonlijk hou ik ook niet van flashen tijdens concerten. Ten eerste is het quasi nooit toegestaan, het haalt de sfeer van de concertbelichting weg en het is storend voor de artiesten. Beter lichtsterk materiaal gebruiken.

      Enne... forumregeltjes lezen, één topic per dag, fotobeoordeling voor experimenten of foto's waar je technische feed-back over wilt. In de showcase post je enkel je beste werk. Snuister even rond in dit onderdeel en je zal merken dat je nog wat werk aan de winkel hebt...

      Don't be afraid to ask, we zijn er om je te helpen.
      Last edited by Omag; 26 oktober 2008, 09:08.
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Lil Wayne @ Petrol

        slecht 1 topic per dag in het respectievelijke fora , daarom een slotje tot morgen
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Lil Wayne @ Petrol

          Ook hier moet ik mijn voorgangers bijtreden...

          Persoonlijk vind ik flitsen ook 'not done' tijdens concerten maar merk wel dat er veel fotografen (ook frontstage én onder goede lichtomstandigheden) zich daar niets van aantrekken...

          grtz
          Caroline
          www.myspace.com/photocaroline

          Comment


          • #6
            Re: Lil Wayne @ Petrol

            Jammer genoeg klopt dat... veel rock-fotografen menen dat de wereld rond hun gat draait... ik heb er ooit eentje geweten die de volledige frontstage opeiste als "huisfotograaf". Maar hij gebruikte wel een flits, statief, etc om iets te kunnen doen met zijn minderwaardig materiaal. De resultaten achteraf waren er dan ook naar. Met mijn FZ5 haalde ik toen betere resultaten...

            Nu, iedereens is vrij om te doen wat ie wil, maar een beetje fatsoen zorgt ervoor dat het voor iedereen aangenaam blijft.

            Niet dat dit iets met de topic-starter te maken heeft, hopelijk hebben we die nu niet afgeschrikt. Het flitsen schiet hier ook een beetje zijn doel voorbij vind ik, zeker met die sluitertijden. Misschien een experiment met flitsen op 2e gordijn?
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

            Comment


            • #7
              Re: Lil Wayne @ Petrol

              Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk bericht
              Persoonlijk vind ik flitsen ook 'not done' tijdens concerten maar merk wel dat er veel fotografen (ook frontstage én onder goede lichtomstandigheden) zich daar niets van aantrekken...
              Uitzonderingen bevestigen de regel

              Ooit 1 keer ingeflitst mét goed resultaat (zonder flash had ik nooit hetzelfde effect bekomen)
              Voor de rest kan ik deze uitspraak alleen maar bijtreden
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment


              • #8
                Re: Lil Wayne @ Petrol

                Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
                Niet dat dit iets met de topic-starter te maken heeft, hopelijk hebben we die nu niet afgeschrikt. Het flitsen schiet hier ook een beetje zijn doel voorbij vind ik, zeker met die sluitertijden. Misschien een experiment met flitsen op 2e gordijn?
                topic-starter afschrikken is zeker niet de bedoeling: vandaar ook de opmerking met kleine lettertjes. Wou dit gewoon nog even kwijt, omdat de opmerking om te flitsen vrij vaak gegeven wordt de laatste tijd hier ook op BD bij concertfotografie, waar het niet altijd nodig is.
                Als ik zie sommigen hier presteren onder echt moeilijke omstandigheden zonder flitsen kan ik enkel denken: ik heb nog veel te leren en op die manier wil ik het ook kunnen.

                Met de gegeven tips van jou en Jaak, moet TS trouwens al een stuk vooruit geholpen zijn.

                grtz
                Caroline
                www.myspace.com/photocaroline

                Comment

                Working...
                X