Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ieper Hardcore Festival 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ieper Hardcore Festival 2008

    Veel te vroeg thuis wegens andere verplichtingen, heb slechts de eerste bands kunnen zien...

    Enkele indrukken...

    Ruiner




    Lionheart




    Lionheart






    Spui maar de kritiek!


    More to see @ http://www.pbase.com/pieter_73/ieper..._festival_2008
    Dare to be different than the pack...
    https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

  • #2
    Re: Ieper Hardcore Festival 2008

    Geen nieuws is goed nieuws, maar ik vrees dat dit hier niet van toepassing is...

    Waar zitten de fouten???
    Dare to be different than the pack...
    https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

    Comment


    • #3
      Re: Ieper Hardcore Festival 2008

      Pieter_73 is een ongeduldig manneke mijn gedacht. Laat eerst de BD, ers gewoon worden aan deze stijl van fotografie. En geef ten minste een week de tijd voor opmerkingen. Niet iedereen geeft graag commentaar en zeker niet als eerste. Die van mij van Metallica zijn al +700 keer bekeken en maar 6 comments. Is ook moeilijk te beoordelen. Voor mij althans. Goede omzetting naar zwart wit vooral op 3 met een hoog contrast. Scherpte is deze keer minder dan dat ik van u gewoon ben.
      Aparte stijl van fotografie, voor mij is dit OK.

      Greetz,
      Patrick Theunis
      http://www.festivalganger.be

      Comment


      • #4
        Re: Ieper Hardcore Festival 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door ptheunis Bekijk bericht
        Pieter_73 is een ongeduldig manneke mijn gedacht. Laat eerst de BD, ers gewoon worden aan deze stijl van fotografie. En geef ten minste een week de tijd voor opmerkingen. Niet iedereen geeft graag commentaar en zeker niet als eerste. Die van mij van Metallica zijn al +700 keer bekeken en maar 6 comments. Is ook moeilijk te beoordelen. Voor mij althans. Goede omzetting naar zwart wit vooral op 3 met een hoog contrast. Scherpte is deze keer minder dan dat ik van u gewoon ben.
        Aparte stijl van fotografie, voor mij is dit OK.

        Greetz,
        Dat ik een iet wat ongeduldig ben is idd een misschien een slechte eigenschap van mij dat niet te rijmen valt met fotografie.... misschien iets beroepsmatig???

        Wat bedoel je met "gewoon worden aand deze stijl, apparte stijl" waar wijkt mijn stijl dan af tov andere? Is dit pos of neg te zien? Zijn misschien rare vragen van mij uit, maar ik ben pas een jaar bezig met concertfotografie en vind dit heel leuk om te doen. Daarom wil ik ook groeien in dit segment. Vandaar ook dat ik zo ongeduldig ben inzake opmerkingen ik wil vooral leren en dit kan enkel door feedback, pos of neg. maakt me niet uit.

        Cheers!

        P.

        PS: wat gij doet met Uw G9 is werkelijk top!
        Dare to be different than the pack...
        https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

        Comment


        • #5
          Re: Ieper Hardcore Festival 2008

          De derde vind ik de beste.
          De eerste twee vind ik dat er wat teveel micro op staat en te weinig gezicht hierbij is de tweede in mijn ogen nog wel tof vanwege de blik van de zanger.

          Groeten Davinzius

          Comment


          • #6
            Re: Ieper Hardcore Festival 2008

            ik volg hierboven! hoewel ik ze wel redelijk krap vind van kadrage

            ik heb je zien lopen op ieperfest, heb heel veel foto's van gistere, momenteel ben ik thuis maar morge ga ik terug gaan om te fotograferen!

            Comment


            • #7
              Re: Ieper Hardcore Festival 2008

              Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk bericht
              ik volg hierboven! hoewel ik ze wel redelijk krap vind van kadrage

              ik heb je zien lopen op ieperfest, heb heel veel foto's van gistere, momenteel ben ik thuis maar morge ga ik terug gaan om te fotograferen!
              Val ik dan zo straf op???

              Heb bewust gekozen voor krappe kadrage omwille van daglicht op dat moment met veel rommel zichtbaar op het podium. Hoe los jij dit anders op? Tip?

              'tja die micro's in het gezicht, ik probeer dit anders zo veel mogelijk te vermijden, hier helaas niet...

              PS: waar kan ik uw werk checken?
              Dare to be different than the pack...
              https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

              Comment


              • #8
                Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                De micros in the face is bij hardcore en punk rock moeilijk te vermijden , die manne eten graag micro.

                Comment


                • #9
                  Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                  Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
                  De micros in the face is bij hardcore en punk rock moeilijk te vermijden , die manne eten graag micro.
                  feit!

                  @ pieter, ik zag in je EXIF dat je met een D2H trok en daar jij de enige was die ik daarmee heb zien rondlopen heb, was mijn link snel gelegd.
                  mijn werk deze week online! Ga morgen ook nog naar ieper!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sloef1740 Bekijk bericht
                    feit!

                    @ pieter, ik zag in je EXIF dat je met een D2H trok en daar jij de enige was die ik daarmee heb zien rondlopen heb, was mijn link snel gelegd.
                    mijn werk deze week online! Ga morgen ook nog naar ieper!
                    Krullebol, met Pixies shirt en D2H
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Krullebol, met Pixies shirt en D2H
                      Dang!


                      Ditmaal geen pixies shirt...
                      Dare to be different than the pack...
                      https://500px.com/pieter_73/galleries/random-landscapes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                        Krullebol, met Pixies shirt en D2H
                        Zo moet dat

                        Het zijn wel goeie foto's

                        Echt goed gedaan!
                        http://frederikherregods.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                          Wat bedoel je met "gewoon worden aand deze stijl, apparte stijl" waar wijkt mijn stijl dan af tov andere? Is dit pos of neg te zien?
                          In mijn vorig leven bij een van de beste fotoclubs van Belgie namelijk Fidiak Koersel, tijdens de 2 wekelijkse diavoorstellingen kon je na een tijdje zeggen van wie welke dia's waren of zijn. Ook op deze BD ken je na een tijdje de stijl en of compo of belichting van de fotografen.
                          Je geeft het zelf aan in je handtekening durf anders te zijn dan de rest.

                          In mijn opleiding fotografie te Hasselt vormigscenter werden al mijn bekroonde werken door de leraar als te gewoon bevonden.

                          Deze reeks is ook weer apart zit een metal gehalte in met de omzetting. Ook van scherpte zijn ze niet perfect, maar vind dat dit juist past bij deze foto's. Anders zijn ze ook weer te gewoon.

                          Greetz,
                          Patrick Theunis
                          http://www.festivalganger.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                            Oorspronkelijk geplaatst door Pieter_73 Bekijk bericht
                            Geen nieuws is goed nieuws, maar ik vrees dat dit hier niet van toepassing is...

                            Waar zitten de fouten???


                            Hallo Pieter,

                            Een jaartje geleden postte ik hier op dit forum mijn eerste reeksen ....het waren o.a. foto's van The Maple Room.
                            Deze topic staat hier


                            Ik heb op deze reeks nooit reacties gehad.....maar dit wil niet zeggen dat ik ze daarom zelf slechter ga vinden. Zelf was ik erg tevreden over deze reeks .....en nu nog altijd trouwens. Gewoon omdat de emocore er zo in te herkennen valt.

                            Jou foto's proberen zo ongeveer op dezelfde manier hetzelfde uit te drukken als die van mij.....en de boodschap komt duidelijk over.....dus zeker een geslaagde reeks.

                            Enig puntje van kritiek: wat meer scherpte mocht er geweest zijn.


                            Grtz

                            Jaak
                            facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ieper Hardcore Festival 2008

                              Ik vind de micro's in 1 en 2 zeker niet storen. Die mannen plakken inderdaad aan hun micro, hoort bij het beeld en je hebt de goede expressies te pakken.
                              3de vind ik persoonlijk een stuk minder.

                              Scherpte kon inderdaad beter, maar heb hier al slechter gezien:zoals scherp maar totaal zonder sfeer.

                              grtz
                              Caroline
                              www.myspace.com/photocaroline

                              Comment

                              Working...
                              X