Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wilde Ganzen...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wilde Ganzen...



    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: Wilde Ganzen...

    ga voor de eerste opname, al vind ik de weerschijn bij de tweede erg mooi.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Wilde Ganzen...

      Ja, die eerste geeft mooi de beweging weer!

      Bij de tweede vind ik de kleuren nogal onnatuurlijk overkomen.

      Comment


      • #4
        Re: Wilde Ganzen...

        Ik vind ze persoonlijk niet goed. Er schort iets aan de scherpte.

        Ze kunnen ofwel scherper op de kop/het lijf van een aantal ganzen bij de eerste foto. Dat zou beter geweest zijn, en misschien zou de foto dan ook wat meer 'naturel' overkomen. Nu LIJKT het voor mij zo dat de achterste vier ganzen eigenlijk de oorspronkelijke foto waren en dat je er achteraf nog die voorste 7 hebt bijgeplakt.

        Anderzijds zijn ze nog iets te scherp om de status van 'kunstzinnige scherpte' te krijgen.
        Birdwatching ... it's a way of life!

        http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

        Comment


        • #5
          Re: Wilde Ganzen...

          Eerst en vorral zijn het GRAUWE ganzen: die zijn dus wat minder gemakkelijk scherp te zetten als bv. een BRAND(punts)gans

          De foto's missen idd de nodige scherpte ; alleen de voorste 4 hebben een scherp lichaam en dat is wel jammer eigenlijk.
          Met vriendelijke groeten, Asahi - een Pentax fanaat

          Comment


          • #6
            Re: Wilde Ganzen...

            ja, 't is niet simpel om die beweging vast te leggen, 70-200mm + kenko 1.4, als ze zo allemaal ineens vertrekken heb je geen tijd om je ISO aan te passen hoor, dan ga je gewoon pannen en neem je de shot
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: Wilde Ganzen...

              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
              ja, 't is niet simpel om die beweging vast te leggen, 70-200mm + kenko 1.4, als ze zo allemaal ineens vertrekken heb je geen tijd om je ISO aan te passen hoor, dan ga je gewoon pannen en neem je de shot
              Je sluitertijd ligt gewoon te laag om dit scherp te krijgen.
              fotosite

              Comment


              • #8
                Re: Wilde Ganzen...

                Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                Je sluitertijd ligt gewoon te laag om dit scherp te krijgen.
                precies, 't is wel een VR lens, maar als ze gaan vliegen...
                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                Comment

                Working...
                X