Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe zijn jullie verzekerd (voor fotospullen)?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe zijn jullie verzekerd (voor fotospullen)?

    Nemen jullie de gok dat je alles verloren bent als je tijdens 'n dagje shooten bestolen wordt, of hebben jullie je materiaal extra verzekerd?

  • #2
    Re: Hoe zijn jullie verzekerd (voor fotospullen)?

    effe zoeken gebruiken, lopen al verschillende draadjes hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Hoe zijn jullie verzekerd (voor fotospullen)?

      Ik heb me verzekerd, denk dat ik dat 3 jaar zo houd, daarna is het denk ik de moeite niet meer waard gezien de waardedaling van je spullen en het feit dat ik niet zo'n dure camera heb. Het voelt wel heel veilig vind ik en voor de kosten hoef je het zeker niet te laten. Wél even goed op de voorwaarden letten!

      Comment


      • #4
        Re: Hoe zijn jullie verzekerd (voor fotospullen)?

        Ik heb 'n buitenhuisdekking bij mijn inboedelverzekering genomen, zodat cameraspullen te allen tijden verzekerd zijn als ik er mee op pad ga. Het is dus niet specifiek mijn huidige camera, maar gewoon al dat soort materiaal. Want mijn doorlopende reisverzekering dekt alleen bij geboekte reizen en dus niet als ik gewoon 'n dagje naar Amsterdam of Antwerpen ben of de camera met 'n boottochtje over boord zou laten vallen. Bovendien ga je met al dat digitale spul al snel boven de maximumuitkering van een reisverzekering uit, dus sowieso geen overbodige luxe om zeker gesteld te zijn.
        Alleen denk ik dat als er in de toekomst nog wat lenzen bijkomen, ik ook 'ns na moet gaan wat de maximumuitkering van die buitenhuisdekking is, want voor 't zelfde geld ga je daar op 'n gegeven moment ook over heen met investeringen in fotografiemateriaal...

        Comment


        • #5
          Re: Hoe zijn jullie verzekerd (voor fotospullen)?

          Gewoon standaard verzekerd met de inboedel.
          Alles is ook buitenshuis verzekerd tegen diefstal.
          Voorwaarde is dat er inbraak is (hotelkamer bijvoorbeeld) of geweld gebruikt wordt om het af te pakken. Laten liggen op een bank in het park is natuurlijk niet verzekerd.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X