Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website vernieuwd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website vernieuwd



    vanaf nu in het Nederlands en een beetje overdreven marketing talk want als alles goed verloopt ben ik vanaf 02/01/2007 geregistreerd (dan komt m'n ondernemings/BTW-nummer ook nog op de website).

    Ook met een cookie gewerkt nu. Bij een eerste bezoek krijg je de splash-screen en moet je verder klikken naar de eigenlijke website. Maar bij het verder klikken wordt via een cookie onthouden dat je die splashscreen al gezien hebt. Dus bij een volgend bezoek vlieg je rechtstreeks naar home.php ipv index.php, want bij elk bezoek telkens de splashscreen moeten doorklikken is ook maar irritant.

    En nog steeds XHTML 1.1 en externe CSS, alles valid W3C en zonder tabellen voor layout. Ik heb ook een tekst geschreven over de voordelen van deze standaarden: http://www.f-ocaldesign.be/webdesign...on=standaarden zeker lezen waard voor mede-webdesigners!
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Website vernieuwd

    leuke website en vooral duidelijk, dit vind ik zeer belangrijk
    misschien wel een beetje beter selcties maken. als je je in bijberoep gaat profileren als fotograaf vind ik het belangrijk dat je enkel je betere werk laat zien.

    véél succes toegewenst als toekomstig zelfstandige.
    Steven

    Comment


    • #3
      Re: Website vernieuwd

      Hoi ! mooi gedaan !
      ik ga me binnekort ook een website maken, en jouw site gaat ongeveer volgens mij idee kwa indeling (foto,webdesign,..). Het is moeilijk om verschillende onderwerpen correct te behandelen.
      Ik zoek ook nog naar een manier om mijn pro foto's beter af te scheiden van mijn privé werk, ik reageer hiermee ook op de post van Steven Crabbé.

      waar heb jij leren websites maken? want ik wil ook graag 'correcte' websites maken, maar ik moet het halen uit zelfstudie, en daar leer je de praktische kant nooit echt zoals het zou moeten (vind ik toch).

      succes nog met de site !

      Comment


      • #4
        Re: Website vernieuwd

        Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
        Hoi ! mooi gedaan !
        ik ga me binnekort ook een website maken, en jouw site gaat ongeveer volgens mij idee kwa indeling (foto,webdesign,..). Het is moeilijk om verschillende onderwerpen correct te behandelen.
        Ik zoek ook nog naar een manier om mijn pro foto's beter af te scheiden van mijn privé werk, ik reageer hiermee ook op de post van Steven Crabbé.

        waar heb jij leren websites maken? want ik wil ook graag 'correcte' websites maken, maar ik moet het halen uit zelfstudie, en daar leer je de praktische kant nooit echt zoals het zou moeten (vind ik toch).

        succes nog met de site !
        Ja, dat schiften moet dringend eens gebeuren, maarja, tijd hé...

        W3C valid websites maken: volledig zelf geleerd hoor! Alleen bereidt zijn uren en uren bezig te zijn, zelf vanalles proberen en testen in alle browsers. Vele correcte sites hun brncode en css doorlezen... en vooral, héél véél geduld/
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #5
          Re: Website vernieuwd

          De website is mooi en proper... maar één opmerking: heb je je tekst wel eens door een spellingscontrole gesmeten...?

          Quote eerste zin: "welkom op F-ocaldesign.
          F-ocaldesign wordt vanaf begin jauari 2007 ..."

          Quote Ervaring en referenties:
          "...en simpele websites voor bedrijven zoasls Appenzeller Alpenbitter..."

          Lijken kleine fouten, maar doet je zeker geen goed hoor...
          Ik heb niet alles doorgenomen, en dus niet alle fouten gezien (hiervoor ken ik ook te weinig van de nederlandse taal...).

          Verder wens ik jou veel succes toe

          Groeten, Cahor

          Comment


          • #6
            Re: Website vernieuwd

            Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
            De website is mooi en proper... maar één opmerking: heb je je tekst wel eens door een spellingscontrole gesmeten...?

            Quote eerste zin: "welkom op F-ocaldesign.
            F-ocaldesign wordt vanaf begin jauari 2007 ..."

            Quote Ervaring en referenties:
            "...en simpele websites voor bedrijven zoasls Appenzeller Alpenbitter..."

            Lijken kleine fouten, maar doet je zeker geen goed hoor...
            Ik heb niet alles doorgenomen, en dus niet alle fouten gezien (hiervoor ken ik ook te weinig van de nederlandse taal...).

            Verder wens ik jou veel succes toe

            Groeten, Cahor
            Ha, ik had het kunnen denken dat ik nog fouten had laten staan... komt ervan van alles in kladblok te schrijven

            Alle taalfouten mogen gemeld worden ik heb de tekst al teveel gelezen en kijk er waarschijnlijk over. En m'n broer ook ondertussen...
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #7
              Re: Website vernieuwd

              ziet er netjes en vooral strak uit.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Website vernieuwd

                Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
                vanaf nu in het Nederlands
                "Photography"
                Voor de rest mooie strakke site, daar hou ik wel van.

                Comment


                • #9
                  Re: Website vernieuwd

                  Nou, dat is een snelle service hoor.
                  Heb je geen Word ofzo waar je je teksten even in kunt plakken en laten checken?

                  Groeten, Cahor

                  Comment


                  • #10
                    Re: Website vernieuwd

                    Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
                    Ja, dat schiften moet dringend eens gebeuren, maarja, tijd hé...

                    W3C valid websites maken: volledig zelf geleerd hoor! Alleen bereidt zijn uren en uren bezig te zijn, zelf vanalles proberen en testen in alle browsers. Vele correcte sites hun brncode en css doorlezen... en vooral, héél véél geduld/
                    Die ervaring heb ik al ik heb al honderden/duizende uren aan het webdesignen geweest Ik ben me onlangs gaan verdiepen in AJAX.

                    ik hou je site in de gaten, leuke referentie !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Website vernieuwd

                      Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
                      Nou, dat is een snelle service hoor.
                      Heb je geen Word ofzo waar je je teksten even in kunt plakken en laten checken?

                      Groeten, Cahor
                      Word heb ik niet, wel OpenOffice.org, maar eerlijk gezegd te lui om de Nederlandse versie te downloaden omdat ik het al gewend ben in het Engels. Zou toch eens moeten kijken daarvoor
                      Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                      Focaldesign

                      Comment


                      • #12
                        Re: Website vernieuwd

                        Oorspronkelijk geplaatst door Faan Bekijk bericht
                        http://www.f-ocaldesign.be
                        Ook met een cookie gewerkt nu. Bij een eerste bezoek krijg je de splash-screen en moet je verder klikken naar de eigenlijke website. Maar bij het verder klikken wordt via een cookie onthouden dat je die splashscreen al gezien hebt. Dus bij een volgend bezoek vlieg je rechtstreeks naar home.php ipv index.php, want bij elk bezoek telkens de splashscreen moeten doorklikken is ook maar irritant.
                        Wat is dan het nut om het die ene keer te laten zien? Zelfs dan is het al irretant

                        voor de rest zeker in orde
                        Canon 20D / EF-S 18-55 / EF 70-300 / Speedlite 580EX
                        Website
                        BD0674BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Website vernieuwd

                          Oorspronkelijk geplaatst door crossfire Bekijk bericht
                          Wat is dan het nut om het die ene keer te laten zien? Zelfs dan is het al irretant

                          voor de rest zeker in orde
                          Totaal geen nut wou gewoon eens kijken of m'n cookies-kennis niet te verwaterd was
                          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                          Focaldesign

                          Comment


                          • #14
                            Re: Website vernieuwd

                            mooie site,
                            enkel vind ik het altijd raar als mensen die hun eigen site maken in derde persoon schrijven...
                            Maar als het om een zaak gaat kan dit misschien wel beter zijn...

                            voor de rest
                            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                            www.koendd.be

                            FZ50

                            Comment


                            • #15
                              Re: Website vernieuwd

                              Oorspronkelijk geplaatst door koen dd Bekijk bericht
                              mooie site,
                              enkel vind ik het altijd raar als mensen die hun eigen site maken in derde persoon schrijven...
                              Maar als het om een zaak gaat kan dit misschien wel beter zijn...

                              voor de rest
                              Inderdaad, op m'n vorige versie (Engels en een stuk meer cassual) was het allemaal in de 1e persoon. Maar nu zou het om F-ocaldesign als eenmasnzaak moeten gaan. En telkens F-ocaldesign in een tekst wordt zagerig na een tijd, dus heb ik dat af en toe vervangen door m'n naam...
                              Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                              Focaldesign

                              Comment

                              Working...
                              X