Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help, help, waar is mijn foto ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help, help, waar is mijn foto ???

    Na een uitgebreide bewerking in PS, ben ik een fotobestand kwijt.
    Ik meen het bestand correct te hebben afgesloten en toch vind ik het nergens niet terug, ook niet met de zoekfunctie.
    Ik heb het bestand alleszins niet gedeleted (zit dus ook niet in de prullenbak).
    Ik ken de correcte naam van het bestand.
    Iemand suggesties waardoor ik dit bestand toch nog ergens kan vinden en recupereren ????


    Waarvoor dank.

    marcus.
    zwart & wit & kleur

    flickr

  • #2
    Re: help, help, waar is mijn foto ???

    - in PS heb je bij "openen" de sectie "recent geopend". Mss daar?
    - ander mogelijkheid is de zoekfunctie van Windows, zeker als je nog de correcte naam van het bestand hebt. Variante is zoeken op datum van wat je in windows gedaan hebt.
    Succes

    Henri

    Oorspronkelijk geplaatst door marcus Bekijk bericht
    Na een uitgebreide bewerking in PS, ben ik een fotobestand kwijt.
    Ik meen het bestand correct te hebben afgesloten en toch vind ik het nergens niet terug, ook niet met de zoekfunctie.
    Ik heb het bestand alleszins niet gedeleted (zit dus ook niet in de prullenbak).
    Ik ken de correcte naam van het bestand.
    Iemand suggesties waardoor ik dit bestand toch nog ergens kan vinden en recupereren ????


    Waarvoor dank.

    marcus.
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: help, help, waar is mijn foto ???

      - Wat je nog zou kunnen proberen is een foto te openen uit dezelfde bron van waaruit je de verdwenen foto hebt geopend. Gebruik dezelfde manier van opslaan als je voor de verdwenen foto hebt gebruikt en kijk dan naar waar hij deze wegschrijft.

      -Heb je hem niet per ongeluk als pps opgeslagen ipv jpg? Ik weet niet hoe je de zoekfunctie van windows gebruikt maar gebruik maar een lettercombinatie van bv 3 letters waar je 100% zeker van bent zonder extention en laat de volledige pc doorzoeken, inclusief eventueel je kaartje indien de daarvanaf gewerkt hebt. Het wegschrijven naar mijn CF heb ik nl ook al eens voor gehad, je zoekt je wezenloos op de PC dan .

      Succes!!

      Gr. X.

      Comment

      Working...
      X