Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotohosting: Zenfolio

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotohosting: Zenfolio

    Na héél wat sites getest te hebben en zelf met Coppermine gewerkt te hebben, heb ik nu mijn ding gevonden bij Zenfolio.

    Voor 25 dollar per jaar heb je 1 GB ruimte, kan je een pak instellingen doen, zit je op een snelle server, maak je met het grootste gemak groepen en albums aan...
    Voor 40 dollar heb je onbeperkt ruimte!

    Echt een aanrader: www.zenfolio.com

    Mijn site met 3400 foto's van Wuustwezel heb ik ondertussen verhuisd naar:
    http://wezelopdefoto.zenfolio.com/

    Wil je 5 dollar korting, gebruik dan deze 'referral': 21Q-ZNG-X7Z
    De eerste 14 dagen zijn trouwens gratis. Je kan altijd proberen!
    Last edited by ; 26 november 2006, 18:19.
    Peter

    http://www.belekes.be/

  • #2
    Re: Fotohosting: Zenfolio

    Ik heb daar ook eens een testalbum gemaakt een paar maanden geleden en het beviel me ook zeer goed maar ik heb recentelijk toch nog een jaartje extra bij pbase genomen. Zenfolio is een nieuw initiatief en hopelijk blijft het bestaan want ze vragen wel erg weinig en bieden er veel voor...

    Ik heb alleszins ook de bedoeling om het komende jaar langzaam over te stappen naar zenfolio en m'n pbase te laten 'uitlopen'.

    Vooral het automatisch schalen naar je schermresolutie vind ik fantastisch, je kan foto's eens mooi laten tonen als je ze op een voldoende hoge resolutie upload (ik hanteer altijd 10x15/300 dpi dus dat geeft 1772x1181, voldoende voor zo'n beetje alle soorten schermresoluties buiten dan op een 30inch...).

    Haja, mijn referral code is FDE-2U2-563 :-) Je krijgt 5 dollar korting als je deze gebruikt... en ik ook bij een volgende verlenging van m'n account :-)
    Last edited by Wim; 28 november 2006, 19:24.
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      Re: Fotohosting: Zenfolio

      Hoe zit het bij jullie met de snelheid van zenfolio tegenwoordig?
      Overal lees ik dat ze supersnel zijn, maar hier bij me thuis en ook op m'n werk, alsook bij enkele vrienden (verschillende providers) kan het makkelijk 10 seconden duren voor een thumbnailpage volledig geladen is, en ook een foto op schermgrootte laden duurt meestal meerdere seconden (behalve als je de "volgende" foto vraagt, want die wordt blijkbaar al ingeladen nog voor je erop klikt).

      Het zou voor mij een reden kunnen zijn om toch nog voor smugmug te kiezen, hoewel ik eigenlijk al voor zenfolio gekozen had.

      "Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

      Comment


      • #4
        Re: Fotohosting: Zenfolio

        Bij mij is ZenFolio snel in het weergeven van de bezoekers paginas. In de beheermodule (My ZenFolio) vind ik het wel vrij traag, maar daar heeft de bezoeker geen last van.

        Comment


        • #5
          Re: Fotohosting: Zenfolio

          Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
          Hoe zit het bij jullie met de snelheid van zenfolio tegenwoordig?
          Overal lees ik dat ze supersnel zijn, maar hier bij me thuis en ook op m'n werk, alsook bij enkele vrienden (verschillende providers) kan het makkelijk 10 seconden duren voor een thumbnailpage volledig geladen is, en ook een foto op schermgrootte laden duurt meestal meerdere seconden (behalve als je de "volgende" foto vraagt, want die wordt blijkbaar al ingeladen nog voor je erop klikt).

          Het zou voor mij een reden kunnen zijn om toch nog voor smugmug te kiezen, hoewel ik eigenlijk al voor zenfolio gekozen had.
          Zenfolio is lang één van de snelste geweest, maar dat was ook normaal: er waren veel minder gebruikers en "kijkers" dan bij de andere aanbieders. Nu het allemaal wat van de grond begint te komen, zijn ze zeker niet bij de snelste.

          Comment


          • #6
            Re: Fotohosting: Zenfolio

            Oorspronkelijk geplaatst door Bekijk bericht
            Na héél wat sites getest te hebben en zelf met Coppermine gewerkt te hebben, heb ik nu mijn ding gevonden bij Zenfolio.

            Voor 25 dollar per jaar heb je 1 GB ruimte, kan je een pak instellingen doen, zit je op een snelle server, maak je met het grootste gemak groepen en albums aan...
            Voor 40 dollar heb je onbeperkt ruimte!

            Echt een aanrader: www.zenfolio.com

            Mijn site met 3400 foto's van Wuustwezel heb ik ondertussen verhuisd naar:
            http://wezelopdefoto.zenfolio.com/

            Wil je 5 dollar korting, gebruik dan deze 'referral': 21Q-ZNG-X7Z
            De eerste 14 dagen zijn trouwens gratis. Je kan altijd proberen!

            Ik heb een paar foto's van u in de kadans zien hangen.
            Ze zijn echt heel mooi ! Vooral de panorama's

            Comment


            • #7
              Re: Fotohosting: Zenfolio

              Ik ben ook bij Zenfolio en heb geen problemen. gelukkig.
              In het begin was het wel wat traag en heb dan gemaild naar hun service, bleek het de weg te zijn die traag was om tot bij zenfolio te geraken. dus het hangt ervan af hoeveel stappen uw provider maakt om tot het uiteindelijke punt te geraken.

              Nu gaat het wat vlotter en ben ook erg tevreden
              Bij Pbase ben ik ook en daar kan men de layouts wel naar eigen goesting instellen, wat ik dan ook weer interessant vind. Dus met eigen foto als achtergrond enzo....

              Ik ga mijn referral code hier niet bij zetten, BD is denk ik niet bedoeld om reclame te maken, niet?
              Wie geinteresseert is, kan nog altijd op iemand zijn website-link gaan zien.

              Grtz R.
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

              Comment

              Working...
              X