Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RAW bestanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RAW bestanden

    Beste,

    misschien een eigenaardige vraag maar ik had graag eens "geexperimenteerd" met een RAW bestand. Voor mij is dit volledig nieuw en in functie van de aankoop van een nieuw toestel had ik hieromtrent graag eens wat geprobeerd. Moest er soms iemand op het forum zijn die me een RAW bestand kan doormailen (enkel om thuis wat te experimenteren) dan hoor ik dit graag.

    Bedankt alvast op voorhand
    Groeten
    Dirk

  • #2
    Re: RAW bestanden

    Denk er aan dat RAW bestanden vaak HEEL groot zijn. Ik kan je wel iets sturen maar die zijn allemaal 12 MB. Kun je dat aan? (je mailbox bedoel ik)?
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: RAW bestanden

      @jr52 : beste, heb mijn e-mail adres aangepast zodat het een gmail adres betreft, zal dan waarschijnlijk geen probleem geven met 12MB.

      Dank
      Groeten
      Dirk

      Comment


      • #4
        Re: RAW bestanden

        Dit is wat ik zie als je een mail wil sturen:

        Systeembericht
        Deze gebruiker heeft aangegeven geen e-mails te willen ontvangen. Als je hem/haar toch een e-mail wil sturen, neem dan contact op met de beheerder.
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: RAW bestanden

          Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf Bekijk bericht
          Beste,

          misschien een eigenaardige vraag maar ik had graag eens "geexperimenteerd" met een RAW bestand. Voor mij is dit volledig nieuw en in functie van de aankoop van een nieuw toestel had ik hieromtrent graag eens wat geprobeerd. Moest er soms iemand op het forum zijn die me een RAW bestand kan doormailen (enkel om thuis wat te experimenteren) dan hoor ik dit graag.

          Bedankt alvast op voorhand
          Van welke cameratype wil je een RAW bestand juist hebben?
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: RAW bestanden

            @franciskine : het is de bedoeling om een Pentax K100 aan te schaffen(heel waarschijnlijk dan toch)
            Groeten
            Dirk

            Comment


            • #7
              Re: RAW bestanden

              Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf Bekijk bericht
              @franciskine : het is de bedoeling om een Pentax K100 aan te schaffen(heel waarschijnlijk dan toch)
              Hier kan ik helaas niet aan voldoen, ik heb wel RAW bestanden van een D70, D200, Fuji S3 Pro en de D2XS.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X