Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lede - Mesen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lede - Mesen

    Vandaag van een vriend, collega gehoord dat het domein/site Kasteel van Mesen (Lede) en het omliggende park nogal zwaar gecontroleerd wordt door de politie. Naar aanleiding van de overval op de juwelier.
    Blijkt dat de overvaller(s) zich schuil hielden op de site.
    Iedereen die er wat "verdacht" uitziet wordt aan de tand gevoeld. Zelfs door een onopvallende jogger (polizist undercover...)
    Een gewaarschuwd fotograaf...

    Cheers

    Lambert
    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

  • #2
    Re: Lede - Mesen

    Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
    Een gewaarschuwd fotograaf...
    ...leest dit in Algemeen.


    seppuku [mod]

    Comment


    • #3
      Re: Lede - Mesen

      Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
      Blijkt dat de overvaller(s) zich schuil hielden op de site.

      Cheers

      Lambert
      Hier op BD

      Comment


      • #4
        Re: Lede - Mesen

        Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
        Hier op BD
        een "site" is een ander woord voor een lokatie, dus om het je in plain nederlands te verkopen, op de lokatie of het domein van het kasteel, gesnopen nu ?

        Prettige dag !

        Lambert
        "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
        Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

        Comment


        • #5
          Re: Lede - Mesen

          Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
          een "site" is een ander woord voor een lokatie, dus om het je in plain nederlands te verkopen, op de lokatie of het domein van het kasteel, gesnopen nu ?

          Prettige dag !

          Lambert
          De trein van smiley's duidde wel aan dat ik even met het woord grapte hé

          Gtrz.

          Comment


          • #6
            Re: Lede - Mesen

            Wat is een trein van smiley's ?
            Rijdt dat op tijd of op rails
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Lede - Mesen

              Enfin, ik wist niet dat dit bericht kon aanleiding geven tot grappige oprispingen.

              Moet ik hieruit concluderen dat zulke waarschuwingen overbodig zijn en dat "men" liever persoonlijk contact maakt met de sterke arm der wet of gezag op een afgesloten domein (site), dat privé is, of waar borden uithangen dat de toegang verboden is etc... ?

              Laat de verdere polemiek maar achterwege wat mij betreft. Ik wilde gewoon ermee bereiken dat urb-fotografen die materiaal en/of modellen mee op sleeptouw nemen naar het Kasteel weten dat ze gecontroleerd of geambeteerd kunnen worden tijdens het beoefenen van hun "hobby".

              No more, no less.
              "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
              Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

              Comment


              • #8
                Re: Lede - Mesen

                Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
                Enfin, ik wist niet dat dit bericht kon aanleiding geven tot grappige oprispingen.

                Moet ik hieruit concluderen dat zulke waarschuwingen overbodig zijn en dat "men" liever persoonlijk contact maakt met de sterke arm der wet of gezag op een afgesloten domein (site), dat privé is, of waar borden uithangen dat de toegang verboden is etc... ?

                Laat de verdere polemiek maar achterwege wat mij betreft. Ik wilde gewoon ermee bereiken dat urb-fotografen die materiaal en/of modellen mee op sleeptouw nemen naar het Kasteel weten dat ze gecontroleerd of geambeteerd kunnen worden tijdens het beoefenen van hun "hobby".

                No more, no less.
                Natuurlijk mag je dat, de 'urbex-shooters' of hoe die gasten ook heten, zullen je dankbaar zijn... Maar een beetje grappen en grollen of een - ook voor mij - leuke woordspeling moeten toch wel kunnen !? Vind je niet

                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • #9
                  Re: Lede - Mesen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  Natuurlijk mag je dat, de 'urbex-shooters' of hoe die gasten ook heten, zullen je dankbaar zijn... Maar een beetje grappen en grollen of een - ook voor mij - leuke woordspeling moeten toch wel kunnen !? Vind je niet

                  Greetz, Kariboe
                  tja, lange tenen en een korte lont ...

                  Mvg,
                  TravelToy
                  www.christian-bailleul.be | Blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lede - Mesen

                    Maar als je nu op elke zgn.Urban-locatie zomaar naar binnen zou kunnen wandelen dan is het misschien niet zo "spannend" meer om er naar toe te gaan.
                    Ik ben er bijna van overtuigd dat ook veel shooters deze tak van fotograferen doen om de zgn. "kick".
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lede - Mesen

                      Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                      Maar als je nu op elke zgn.Urban-locatie zomaar naar binnen zou kunnen wandelen dan is het misschien niet zo "spannend" meer om er naar toe te gaan.
                      Ik ben er bijna van overtuigd dat ook veel shooters deze tak van fotograferen doen om de zgn. "kick".
                      Idd. vooral voor de "kick"-out soms
                      www.fotofolio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lede - Mesen

                        Ge kan ook een kick-run moment hebben...
                        Nikon D300 • Nikkor 18-200mm VR • Sigma 70-300mm Macro • Sigma 150mm Macro • Sigma 50-500mm • Sigma 10-20mm

                        Comment

                        Working...
                        X