Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-alike ivm honden (vraagje)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-alike ivm honden (vraagje)

    Via een andere passie van me zit ik op nog een ander forum (www.hondenvrienden.be). Met dit forum gaan we regelmatig wandelen met een groep mensen en honden van over het land.

    De wandelingen zijn meestal zo georganiseerd dat de honden zoveel mogelijk kunnen loslopen en duren gemiddeld een uurtje of twee.

    Nu vroeg ik me af of dit voor sommige onder jullie geen leuke idee zou zijn om eens zo'n wandeling mee te doen. Indien er slechts enkele mensen zouden meegaan, kan dit steeds gebeuren. Maar indien er véél interesse voor is, dan kan ik op het andere forum trachten om hiervoor een speciale wandeling te organiseren.
    PS. Ik wou dat ik het kon

  • #2
    Re: SD-alike ivm honden (vraagje)

    Zeker interesse...
    Dan kan mijn woefke ook eens mee...alleen kan hij geen wandelingen van 2 uur aan denk ik.... Is ne Berner met niet al te veel conditie...


    Alles moet weg.....

    Comment


    • #3
      Re: SD-alike ivm honden (vraagje)

      Mooi beestje

      Maak je geen zorgen, je woefer zal 2u zeker aankunnen. Ik verschiet er altijd weer van hoe mijn luie scheet van een FB van voor naar achter zit te crossen op zo'n wandeling. (Alleen spijtig dat de boxer niet zo sociaal is.)

      Het levert alleszinds prachtkansen op om foto's te trekken. Een van de regelmatige deelnemers is een professionele fotograaf (Dis van Tessenderlo) en ik ben altijd jaloers als ik zijn kiekjes te zien krijg. Weet ik direct terug waarom ik nog moeite doe om te worstelen met de knopjes van mijn toestel.
      PS. Ik wou dat ik het kon

      Comment


      • #4
        Re: SD-alike ivm honden (vraagje)

        Interessante site , normaal zou ik zeker interesse vertonen, maar aangezien mijn vriendin de 28 weken voorbij is, worden wandelingen van +5 km moeilijk voor haar, dus blijft het tegenwoordig bij korte wandelingen. Maar moest dit initiatief doorgaan, in de toekomst is er zeker interesse
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: SD-alike ivm honden (vraagje)

          Voor enkele fotografen per keer kan dit bijna elk weekend doorgaan. Geef dan gewoon een seintje als je interesse hebt, en dan speel ik je de data en locatie van de interessantste (qua locatie en diversiteit van rassen) wandelingen door.

          Ik stel de vraag hier om te zien of er interesse is om dit in groep te doen.

          PS. Succes met de spruit.
          PS. Ik wou dat ik het kon

          Comment

          Working...
          X