Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop Student versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop Student versie

    Verleden week vrijdag heeft mijn zoon PhotoShop Student versie gekocht.
    Diezelfde dag nog werd de bijhorende kaart correct ingevuld, ingescand en tesamen met een gescande copie van zijn studentenkaart opgestuurd naar Adobe.
    We zijn nu bijna een week verder, nog geen code mogen ontvangen.
    Is het normaal dat dit zo lang duurt? We beginnen ons zorgen te maken, binnen een week zit de trial periode er op.
    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

  • #2
    Re: Photoshop Student versie

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan me best inbeelden dat dit wel eventjes kan duren (2-3 weken). Normaal kan je nog steeds alle software downloaden op de Adobe website om ze gedurende één maand te gebruiken/testen. Net zoals met een studenten versie mag je dan geen commerciële werken maken met de software.
    Canon R | Leica Q
    EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
    Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
    [/COLOR]

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop Student versie

      Wel ik kan het me moeilijk indenken dat het genereren van een code weken moet duren.
      't Is niet dat CS2 niet werkt, alleen draait het nu in Trial versie.

      Op het ingevulde formulier las ik dat indien na een week geen reactie, er kan gebeld worden met het Adobe Service center en dat zullen we morgen doen.


      Mag ik concluderen dat, gezien de weinige reacties, studenten die Photoshop CS2 gebruiken allemaal de volledige versie gekocht hebben?
      Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop Student versie