Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: party fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht: party fotografen

    Hallo,


    Wij zijn op zoek naar enthousiaste fotografen die tijdens het weekend fotoreportages van
    parties en events willen maken voor een nieuw jongeren project.

    Indien u interesse hebt, gelieve een mailtje te sturen naar buyit@pandora.be met
    het materiaal dat u gebruikt, de regio waar u woont en eventueel websites
    waar we uw werk kunnen bezichtigen.


    Alvast bedankt!
    Partyreporter

  • #2
    Re: gezocht: party fotografen

    en wat staat er tegenover?

    Comment


    • #3
      Re: gezocht: party fotografen

      Iedereen wil graag goede fotos, maar als je dan zegt wat je materiaal, tijd enz .. kost ben je ineens gek. Dan kunnen ze het ook met hun prosumertje van 300€............totdat je de resultaten ziet

      -M-
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment


      • #4
        Re: gezocht: party fotografen

        En dan nog maar te zwijgen van de risico's: plakkerige redbull en nicotine toestanden over je apparaat, grapjassen die nillens willens op de foto willen, erbarmelijk licht..... Chapeau vor diegenen die zich geroepen voelen.
        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

        Gratis kijkplezier Coming soon

        Comment


        • #5
          Re: gezocht: party fotografen

          bwo, 'k zou nog niet direct neen zeggen (ik, als beginneling dan)... spijtig genoeg heb ik een vermoeden dat het niet over chamapgnefeestjes en uitgebreide buffetten gaat waar je dan ook eens aan mag zitten...

          Wat meer informatie zou inderdaad welkom zijn.

          Comment


          • #6
            Re: gezocht: party fotografen

            Heb een mail gestuurd, maar tot nu toe nog geen antwoord gekregen.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • #7
              Re: gezocht: party fotografen

              Ik zie dat niet zo zitten, ben wat oud voor die party's.
              Last edited by jan.brouwers; 20 oktober 2006, 19:13.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: gezocht: party fotografen

                moet dat nu allemaal zo negatief? Als de man zelf fotograaf was en dus reden had om eerder bij bd te komen, zou hij allicht niet op zoek gaan naar een andere fotograaf. Dat dit dus de eerste posting is is begrijpelijk.
                Als het gaat over jongerenprojecten veronderstel ik dat het niet over blasé toestanden gaat waar men gewoon te gierig is om iets uit te geven, maar eerder over projecten die mogelijk op een deel vrijwilligers of subsidies draaien. Als het een professionele party-organisator betrof of zo denk ik niet dat ze de foto's voor hun bedrijfsreclame zouden laten maken door amateurs... tenandere, amateurs (enfin ik moet zeggen liefhebbers) kunnen geen facturen maken dus dat zijn geen onkosten dus dat is voor een firma weinig interessant.
                En tertio, ik wens de sceptici hier proficiat als zíj goedbetaalde fotoshoots mogen gaan doen, maar ik veronderstel dat een aantal van de mensen hier toch nog bij de "beginnende liefhebbers" hoort en dat die mensen maar wat graag eens de kans zouden krijgen om onder moeilijke(re) omstandigheden te gaan fotograferen, en daar eventueel wat "eeuwige roem" in de vorm van een gepubliceerde foto en een avond plezier voor in de plaats te krijgen.

                De vraag is inderdaad wat vaag, maar ik vind niet dat wij altijd mogen verwachten dat er binnen de vijf minuten een antwoord komt; er zijn nog altijd mensen die niet aan hun pc vastgeplakt zitten en die bvb maar één keer per dag (of zelfs om de twee dagen, stel u voor! wat een verschrikking!) de forums bekijken... 'k Heb datzelfde bij "aangeboden" ook al gezien: "ik heb GISTEREN om uitleg gevraagd en 't is nu middag en 'k heb NOG niks gekregen"


                Laat ons er nu eens van uitgaan dat niet iedereen erop uit is om op de rug van de anderen veel geld te verdienen...
                It's a sad sad planet

                Comment


                • #9
                  Re: gezocht: party fotografen

                  Right on Vanslycken !

                  T.

                  Comment


                  • #10
                    Re: gezocht: party fotografen

                    Je moet nu ook nie overdrijven he, ik sprak gewoon uit ervaring (zelf ben ik amateur en zeker niet de beste). Iedereen die weet dat je degelijk materiaal hebt en veel scherpere fotos kan maken dan zij met een goedkoop cameratje (want dat kan toch ook alles....) willen allemaal dat je een mooi 'plaatje' schiet. Er van uitgaand dat alles altijd gratis is. Wat de bedoeling van de poster hier is weet ik niet en het kan inderdaad goed zijn voor de portofolio van menig amateur fotograaf. Het ging me enkel om 90% van die andere gevallen die altijd alles gratis willen hebben, maar er zelf geen geld voor over hebben voor degelijke fotos te maken. DAT STOORT ME ENORM. Ik doe als hobby ook veel pc dingen en telkens iemand problemen had met zijn pc kwamen ze wel bi jmij terecht (hij zal het wel oplossen............) en ik loste het ook inderdaad op, vaak paar uur per probleem omdat er nogal wat tussenzat. Als je dan als dank niks krijgt of een fles migraine de chateau alla 2€en een half, dan pas ik nu wel, ik ben ermee gestopt. Reken eens aan hoeveel een fotograaf of iemand van een pc winkel per uur vraagt............... ' no wonder ' dat ze proberen bij amateurs, die dit vaak nog heel plezant vinden om te doen, eerst aan te kloppen.

                    -M-

                    ps: veel mensen hebben geen benul hoeveel TIJD iets vraagt (om te doen, te leren en onder de knie te krijgen) en appreciatie is dan ook vaak gering. Tot die groep van mensen spreek ik uit de 'bottom of my heart' ' kiss my *ss ', zoek een ander. Als je natuurmlijk oprecht tevreden bent en dit ok oprecht laat blijken zal ik met plezier nog iets doen, zelfs gratis, Maar mijn deur is al voor veel adressen gesloten.
                    Last edited by Mordred; 20 oktober 2006, 18:21.
                    Mijn site...
                    vandaelefotografie.be
                    * BD0916BE *

                    Comment


                    • #11
                      Re: gezocht: party fotografen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                      Reken eens aan hoeveel een fotograaf of iemand van een pc winkel per uur vraagt............... ' no wonder ' dat ze proberen bij amateurs, die dit vaak nog heel plezant vinden om te doen, eerst aan te kloppen.

                      -M-

                      hoeveel vraagt een fotograaf per uur dan?
                      some toys 4 big boys
                      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                      Comment


                      • #12
                        Re: gezocht: party fotografen

                        lol , maak je rekening eens he !!
                        Bel eens rond vraag of hij op je avond komt 'schieten' en deel dat door # uren
                        Mijn trouwalbum was 'plenty' of money voor misschien 3uur shooting.....

                        -M-
                        Mijn site...
                        vandaelefotografie.be
                        * BD0916BE *

                        Comment


                        • #13
                          Re: gezocht: party fotografen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                          lol , maak je rekening eens he !!
                          Bel eens rond vraag of hij op je avond komt 'schieten' en deel dat door # uren
                          Mijn trouwalbum was 'plenty' of money voor misschien 3uur shooting.....

                          -M-
                          Mja, bij een "officieel" loon komt wel meer kijken dat het bruto hé.
                          En bij 'n trouwalbum komt ook meer kijken dan de foto's maken.

                          Comment


                          • #14
                            Re: gezocht: party fotografen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
                            Mja, bij een "officieel" loon komt wel meer kijken dat het bruto hé.
                            En bij 'n trouwalbum komt ook meer kijken dan de foto's maken.
                            Volledig mee eens, maar dit neemt niet weg dat appreciatie wel op zijn plaats zou mogen zijn in vele gevallen (en nu spreek ik niet over deze poster, want anders krijg ik dat ook op mijn dak ). Als jij een avond bezig bent en er je moeite in steekt, heb je toch graag iets terug, niet? De enige personen voor wie ik het voor nix doe is zeer dichte familie. Ik zeg het je, de rest vind het maar 'normaal' dat zoiets gratis is, omdat het je beroep niet is. Een levensecht voorbeld (maar dan op vlak van pc), ik help een familielid uit de miserie (meermaals) en die persoon doet ook in verzekeringen, wanneer het erop aan komt voor de premies etc, kan er niks gedaan worden , late we nu nie lachen he, ik weet ook hoe de vork in de steel zit in zo'n gevallen.(ik wil geen torenhoge bedragen, maar een blijk van oprechte appreciate, al is het maar 5 of 10 of 50 € maak me niet uit, maar zelfs dat is voor velen uit den boze eenmaal hun wens ingevuld is)

                            Stel je voor dat er op die shoot hier toch iets met je gerief gebeurt..........dan zit je pas echt in de puree, want verzekerd ben je er niet voor 9 van de 10. En dan kan het einde van je hobby en zuurverdiende centjes betekenen.......



                            -M-
                            Mijn site...
                            vandaelefotografie.be
                            * BD0916BE *

                            Comment


                            • #15
                              Re: gezocht: party fotografen

                              Ik hou me eraan,...
                              Toon eerst wat je waard bent,...
                              Daarna is de vraag hoeveel, bijzaak.
                              Voor ons "amateur" fotografen, is leren en de kans daartoe krijgen, al heel wat euro's waard.
                              Heel veel pro's zitten vast aan opdrachten, aan het moeten.
                              Als je nu de kans krijgt te mogen?
                              Te leren.
                              ??
                              Zoals altijd zijn het de zotten.
                              Die zich voor niets inzetten.
                              Maar daar zo veel voor terug krijgen.
                              En daar kan ik van getuigen.
                              Kurt
                              Blog: http://kurtsesselle.blogspot.com/

                              Comment

                              Working...
                              X