Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oude fabrieken, gebouwen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oude fabrieken, gebouwen?

    weet iemand verlaten oude gebouwen fabrieken, gebouwen zijn in regio oost-vlaanderen?
    Last edited by karolli; 9 oktober 2006, 16:14.

  • #2
    Re: oude fabrieken, gebouwen?

    Duparc en Schotte in Aalst... en nog vele andere in de regio rondom aalst (vroegere textielindustrie)

    Maar let aub op.
    Ten eerste is het gevaarlijk op die sites wegens verval, verontreiniging, asbest, zwervers en drugsverslaafden,... en je begeeft je op terrein van iemand anders zonder toelating...

    Een goeie raad, bezint eer ge begint.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

    Comment


    • #3
      Re: oude fabrieken, gebouwen?

      een goede tip : Stasegemstraat, Kortrijk

      Een oude fabriek, een draak van een gebouw, kapot glas, je kan er zomaar in lopen, grote parking ervoor, langs een intriest kanaal met oude binnenschepen, ...

      Ideaal voor fotoshoots.

      Ik weet het, het is niet Oost-Vlaanderen. Het is een zijstraat van de Gentsesteenweg, je kan er niet naast kijken.


      R
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

      Comment


      • #4
        Re: oude fabrieken, gebouwen?

        kogelvrijvest aan, helm op, maskertje voor en stevige zolen onder je schoenen en schieten maar.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: oude fabrieken, gebouwen?

          Steenbakkerij van Tielrode die ondertussen al enkele jaren stil ligt.

          Comment


          • #6
            Re: oude fabrieken, gebouwen?

            Ik kan wel enkele zaterdagen (voormiddag) regelen om in de oude gangen, zolders kelder enz. te geraken om met een aantal mensen foto's te maken in de Abdij van Hemiksem. Tussen april en september kan dit eventueel ook op een zondag na de middag. Best is om samen een dag af te spreken, aantal fotografen speelt geen rol. Wel indrukwekkende gangen en zolders.
            De oost en westkant zijn gerestaureert en niet te betreden. De tussengebouwen, binnenkoeren enz.. zijn wel de moeite.


            Comment


            • #7
              Re: oude fabrieken, gebouwen?

              Ben er al eens langsgeweest, prachtgebouw...
              Vraagje: is die foto genomen vanop één van die windmolens? Hoe ben je daar in godsnaam op geraakt???
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

              Gratis kijkplezier Coming soon

              Comment


              • #8
                Re: oude fabrieken, gebouwen?

                Mijn vrouw heeft deze genomen tijdens een helicoptervlucht in de gemeente.
                Ik vond dit wel knap gedaan en de foto hangt vergroot in de heemkundige kring daar.

                Comment


                • #9
                  Re: oude fabrieken, gebouwen?

                  Leuk idee voor een SD
                  Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                  http://www.stevevandegaer.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: oude fabrieken, gebouwen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
                    een goede tip : Stasegemstraat, Kortrijk

                    Een oude fabriek, een draak van een gebouw, kapot glas, je kan er zomaar in lopen, grote parking ervoor, langs een intriest kanaal met oude binnenschepen, ...
                    Als je daar de voormalige Steverlynck-fabriek mee bedoelt, daar hebben ze toch lofts van gemaakt (Kanaallofts)?

                    En voor Stoops Fabriek aan de overzijde van het kanaal, ben je eigenlijk ook een paar jaar te laat.


                    seppuku.

                    Comment


                    • #11
                      Re: oude fabrieken, gebouwen?

                      we spreken van iets heel anders denk ik.

                      Ik spreek van de Spinnerijkaai (baantje naar Stasegem op). Ik passeer er zeer veel, gisteren was het een verlaten fabrieksgebouw. Net of de Duitsers overgevlogen hebben en gebombardeerd hebben.


                      Het gaat inderdaad om het fabrieksgebouw De Stoop, op internet staan er veel foto's van die een idee geven. Ik heb het zonet even opgezocht

                      greetz


                      R
                      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

                      Comment


                      • #12
                        Re: oude fabrieken, gebouwen?

                        Waar Seppuke van spreekt is nog Kortrijk en zijn idd lofts aan het bouwen!

                        Waar Reginald Dwight over spreekt is idd in Stasegem! Maar die is niet zo toegankelijk meer! Er is over laatst een brandje geweest en hebben gans de boel daar gesloten!
                        Ik ben daar al ns geweest om een paar foto's te gaan shooten! Mooie lokatie en zéér groot, ongeloofelijk! Ik heb nog niet alles gezien hoor! En je loopt daar zeker niet alleen rond hoor! Er zijn zeker mensen die daar wonen! Wel ns de moeite om te zien!

                        Wel jammer dat veel kinderen daar alles kapot maken, er idd veel gebroken ramen!

                        Wel een beetje opletten er is veel controle van de Polite VAS te Kortrijk, en is ook goed in het zicht van de buurt bewoners!

                        Super7
                        D100 en nog veel wensen!

                        Comment

                        Working...
                        X