Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dEUS in concert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dEUS in concert

    2x uitverkocht en volledig terecht! dEUS stond er retestrak en geen andere Belgische band die het hen voor het moment kan nadoen!







    Vrij moeilijk om foto's te nemen, een overvloed aan licht (een overvloed, het is zeldzaam bij concerten), een mottig microkader van Tom Barman en een 7000 gillende meute in je rug. Het heeft z'n charme, maar de overgang van café-optredentjes naar zo'n omvang is groot :-)

    Met dank aan webzine Goddeau voor deze kans!
    Wannabes: http://www.wannabes.be

  • #2
    Re: dEUS in concert

    derde vind ik top.
    Ik ken deus niet genoeg om te weten of dit met hun imago past

    gr

    edwin

    Comment


    • #3
      Re: dEUS in concert

      i'm so into nummer twee!
      schoon gepresenteerd ook!
      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: dEUS in concert

        Mooi gedaan!
        de 3de vind ik beter dan de 1ste.
        De eerste en de tweede hebben wel een glow effect, is dit door eventuele nabewerking met fading of weerkaatste het licht zo?
        allesinds mooi gedaan!
        pasje was wel vereist zekers?
        Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

        Comment


        • #5
          Re: dEUS in concert

          thx voor reactie's iedereen :-)

          @ Typhon-: was inderdaad met een pasje, maar dán zelfs zagen ze U nog niet graag fotograferen, het voorprogramma was zelfs voor een ongekende reden verboden te fotograferen ... enfin.

          Het was de eerste keer dat ik een soort "Halo" (zo een lichte zone rond de personen zelf) zag op de beelden die uit m'n camera kwamen. Ik denk dat het door de spots achter hen kwam, maar weet dit echter niet zeker ... er was ook een vrij dunne mist op het podium waardoor het nog wat opvallender werd. De foto's in het algemeen zijn wel bewerkt (behalve nummer 3, daar was niet veel bewerking aan). Enerzijds wat meer contrast doordrukken via levels en kleurtjes (want met die mist gaat uw foto soms werkelijk ... eeuhm ... de mist in ;-) ) en anderzijds profiteren van die leuke Halo die er al rond zat en hem wat verder doordrukken.
          Wannabes: http://www.wannabes.be

          Comment


          • #6
            Re: dEUS in concert

            liever wa groter
            want moeilijk te beoordelen zo
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: dEUS in concert

              3 is een topper hoor, mooi dat silhouet

              Comment


              • #8
                Re: dEUS in concert

                Die van Mauro en de laatste van Tom zijn heel knap !
                De eerste lijkt me niet echt scherp en verstopt ie zijn mond wat maar daar heb je heel mooi blauw licht.
                Er zit inderdaad een halo rond de personen (ze wat opgehaald ?) maar is niet echt storend !

                Het voorprogramma mocht je niet shooten ? Strange

                Knap !
                Groetjes

                Lukathi

                Comment


                • #9
                  Re: dEUS in concert

                  Eerste net even in fullresolutie bekeken. Je hebt inderdaad ietwat gelijk van de onscherpte, was me nog niet onmiddellijk opgevallen. Gelukkig is het al een pak minder zichtbaar na een Unsharp Maskske

                  Ben daarnet te weten gekomen waarom het niet toegelaten was het voorprogramma te fotograferen, blijkbaar was er een speciale photopass voor nodig. We wisten het zelf ook niet dus hadden we vanzelfsprekend ook geen klaar laten liggen.
                  Wannabes: http://www.wannabes.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: dEUS in concert

                    na 't verkleinen van je full res naar webformaat
                    altijd efkes opscherpen
                    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                    Comment

                    Working...
                    X