Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rare email na review op CB.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rare email na review op CB.

    Kocht onlangs een compressor via CB.
    Ze kwamen hem keurig brengen en alles was prima in orde.

    Wat testjes gedaan ivm het netto debiet.
    Op 87 sec was de ketel van 50L vol (8bar).
    Met de regel van 3 komt dat vlot op 275 l/sec netto.

    Kortom, ik was best verrast en tevreden met de prijs/kwaliteit.
    Ik schrijf een vrij positieve review met mijn bevindingen.

    Krijg ik zojuist een mail dat mijn review niet voldoet aan de richtlijnen.

    En ...dat is het dan.

    Als ik bel, waarom of wat er scheelt, kunnen ze me niet antwoorden. Dat is een andere dienst.
    "Probeert u het nog eens..." jawadde...

    Daar hoef ik mijn tijd dus niet meer aan te verspillen. Ik maak in principe gratis reclame voor dat product.
    Last edited by w00ha; 9 mei 2019, 19:30.

  • #2
    Rare email na review op CB.

    Ik heb voor twee producten een heel positieve review geschreven en voor beiden kreeg ik de melding dat mijn review niet aanvaard werd met de melding van een link naar de voorwaarden.
    Geen uitleg waarom een heel positieve beoordeling niet aanvaard werd.
    Zelfde situatie dus en tijdverlies om iets te schrijven ... dan moeten ze natuurlijk ook geen waardebons uitdelen. [emoji18]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Rare email na review op CB.

      Ik heb een antwoord gekregen van CB(Branko) die mij nogmaals op het volgende wees:
      Helaas voldoet je review niet aan onze richtlijnen. Jouw review is een persoonlijke klacht over het product of onze service, daarmee helpen we je graag persoonlijk. Uiteraard doen wij er alles aan om hier een gepaste oplossing voor te bieden (bekijk de review-richtlijnen)
      En dan vragen ze me wat de inhoud was, zodat ze konden nakijken.
      Afgesloten met : Ik wacht op je reactie!

      Nu, dat hebben ze gehad...en afgesloten dat dit niet meer hoeft voor mij.

      Binnenkort moet ik weer een beoordeling geven over de conversatie.
      Krijgen ze ook. Wat een kleutertuin.

      Comment


      • #4
        Re: Rare email na review op CB.

        Ik vind het wel handig om reviews te lezen, maar eerlijk gezegd, ik amuseer mij er ook niet mee om te schrijven.
        Raar dat ze reviews weigeren, want in sommige reviews staan ook negatieve punten.

        Als ik iets koop, kijk ik 1) naar het aantal reviews 2) naar de 1-sterren reviews 3) dan naar de andere en 4) tenslotte weeg ik af of de negatieve relevant kunnen zijn.
        Ja, en daarna vraag ik het gewoon aan Freddy maar meestal komen we tot identiek dezelfde conclusie.

        edit: kan je de review niet op BD pasten ? Want zo kunnen we er weinig over zeggen natuurlijk.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Re: Rare email na review op CB.

          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          ...
          edit: kan je de review niet op BD pasten ? Want zo kunnen we er weinig over zeggen natuurlijk.
          Als je op verstuur drukt krijg je helemaal geen feedback.
          Ik heb daar ook geen screenprint van genomen...waarom wel?
          Als je teveel accenten gebruikt kan die tekstverwerker het niet weergeven.
          Druk je 2X op versturen drukt, staat het soms dubbel op ... tja

          Anyway: Ik ben daar al een tijdje klant en dit was zowat de meest positieve review die ik ooit heb gegeven.
          Kun je dat dan voorstellen hoe dit overkomt?

          Ze kunnen dat toch zelf nakijken of is dat al in de prullenbak?

          Comment


          • #6
            Re: Rare email na review op CB.

            geen zorgen over maken. Ik geef nooit reviews. Ik ben klant en koop dingen op het net maar wordt niet betaald om reclame voor hen te maken? Daar moet ze maar een bureau voor inhuren.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Rare email na review op CB.

              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
              geen zorgen over maken. Ik geef nooit reviews. Ik ben klant en koop dingen op het net maar wordt niet betaald om reclame voor hen te maken? Daar moet ze maar een bureau voor inhuren.
              Heeft daar niets mee te maken, het feit dat men moeite doet om positief te zijn en het geweigerd wordt zonder aanwijsbare reden is niet correct.
              Trouwens geven ze zogezegd een waardebon aan de beste review, zo kan men ook niet in aanmerking komen ... al doe ik het nooit daarvoor maar gewoon om een ervaring te delen.
              Lees jij nooit reviews voor je iets koopt?
              Hoe kan je die anders lezen als niemand iets schrijft? [emoji6]
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Rare email na review op CB.

                Ik vrees dat aan heel die bedoening geen mens meer aan te pas komt.
                Ze hebben waarschijnlijk zelfs speciale algorithmen die genuanceerde beoordelingen er uit filteren.
                Tussen de regels lezen past niet in hun visie (of daar is AI gewoon te dom voor).
                Ik ben er ook mee opgehouden.

                Comment

                Working...
                X