Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11/1-28/2 - Tentoonstelling: “SPEELS LICHT “ - Gistel (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 11/1-28/2 - Tentoonstelling: “SPEELS LICHT “ - Gistel (B)

Tentoonstelling: “SPEELS LICHT “– digitale fotografie van Jo Boey (Joze)

Vanaf woensdag 11 januari tot 28 februari in het Administratief centrum, 1ste verdieping, Heyvaertlaan 18 – B 8470 Gistel (West-Vlaanderen).
    Openingsuren:
    dag
    maandag 9 tot 12 uur en van 13.30 tot 16 uur
    dinsdag 9 tot 12 uur
    woensdag 9 tot 12 uur en van 13.30 tot 16 uur
    donderdag 9 tot 12 uur
    vrijdag 9 tot 12 uur

zaterdag 9.30 tot 11.30 uur
    Enkel op 28 januari, 11 en 25 februari.

Deze tentoonstelling loopt dan verder nog 2 maanden in de bibliotheek in Gistel en nogmaals 2 maanden in het sportcentrum. Meer details : data en openingsuren geef ik dan bij elke verhuis.

Wie dus eens in de omtrek is en interesse heeft, kom gerust eens kijken. Mijn eerste tentoonstelling … dus benieuwd wat het meebrengt !
    Groetjes
    Joze
    Last edited by joze; 23 januari 2006, 10:00. Reden: nieuwe openingsuren
    nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Re: Tentoonstelling: “SPEELS LICHT “

Veel succes met je eerste tentoonstelling Joze Spijtig dat het voor ons (van de Kempen) zo ver is maar als we in de buurt komen gaan we een kijkje nemen want het zal zeker de moeite zijn.
    Groetjes Vicky

Comment

Re: Tentoonstelling: “SPEELS LICHT “

Veel succes Joze maar komen kijken denk ik niet dat gaat lukken.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Re: 11/1-28/2 Tentoonstelling: “SPEELS LICHT “ Gistel Belgie

Heel veel succes Joze , zo'n tentoonstelling zat er aan te komen met al die mooie sfeer foto's van je. Zal de info in de gaten houden en als het even kan, knoop ik er een fietsdag in WestVlaanderen aan vast in het voorjaar.
        Groetjes Christianne
        Christianne's fotoweb
        BD0243nl

Comment

Ik zal zeker eens langskomen
          Groetjes DD
          Fronstages

Comment

Ikke zeker !!
            Oorspronkelijk geplaatst door DD
            Ik zal zeker eens langskomen
            Albums : http://fotografiepeterderycke.be
            Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

Joze, je mag mij verwachten. Gistel is maar een steenworp van Brugge nietwaar.
              't Zal wel op een van die zaterdagen zijn.

Veel succes

( P.S. Mag ik daar fotograferen? )
              Meer foto's op mijn website

Comment

@ Vicky, Jan, DD, Christianne,Lightyear, Pendragon

Allen daarheen, zou ik zo zeggen en bedankt voor jullie belangstelling. Vermits dit mijn 1ste tentoonstelling is, is alle "opbouwende " kritiek meer dan welkom.

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                Joze, je mag mij verwachten. Gistel is maar een steenworp van Brugge nietwaar.
                't Zal wel op een van die zaterdagen zijn.

Veel succes

( P.S. Mag ik daar fotograferen? )
                @ pendragon: alleen opletten waar je die steen werpt, want mijn foto's zijn ingekaderd met glas, hé
                ... enne foto's nemen mag.

Comment

Re: 11/1-28/2 - Tentoonstelling: “SPEELS LICHT “ - Gistel (B)

Ik kom zeker af. Zal waarschijnlijk nu maandagnamiddag zijn. Staat de Bokma al koud?

MVG
                  CoMiek

Comment

Gefeliciteerd Joze met de tentoonstelling. Zoals beloofd ben ik er deze namiddag geweest. Er hangen heel mooie beelden bij. Ik zou echt niet kunnen kiezen tussen "stilleven" en "fietspad Plassendale". Maar ja, dat zal wel een persoonllijke smaak zijn zekers?
                    Het was wel een beetje donker in die hoek waar o.a. "Damme" ophangt. Gelukkig kwam daar iemand van het personeel die de lichten aanmaakte voor mij.
                    WD
                    Miek.

P.S. En o ja, er loopt voor 't ogenblik een fototentoonstelling van de Torhoutse fotoclub (AFDC) in het RVT in Gistel. Moest je eens zin hebben ...........
                    Last edited by CoMiek; 30 januari 2006, 15:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CoMiek
                      Gefeliciteerd Joze met de tentoonstelling. Zoals beloofd ben ik er deze namiddag geweest. Er hangen heel mooie beelden bij. Ik zou echt niet kunnen kiezen tussen "stilleven" en "fietspad Plassendale". Maar ja, dat zal wel een persoonllijke smaak zijn zekers?
                      Het was wel een beetje donker in die hoek waar o.a. "Damme" ophangt. Gelukkig kwam daar iemand van het personeel die de lichten aanmaakte voor mij.
                      WD
                      Miek.

P.S. En o ja, er loopt voor 't ogenblik een fototentoonstelling van de Torhoutse fotoclub (AFDC) in het RVT in Gistel. Moest je eens zin hebben ...........
                      Bedankt voor je komst, Miek, het doet me plezier dat je de foto's goed vindt.

Is het RVT toegankelijk voor het publiek, ik zou wel graag eens de tentoonstelling zien, hoe lang loopt die nog?
                      grt,
                      Joze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joze
                        Bedankt voor je komst, Miek, het doet me plezier dat je de foto's goed vindt.

Is het RVT toegankelijk voor het publiek, ik zou wel graag eens de tentoonstelling zien, hoe lang loopt die nog?
                        grt,
                        Joze
                        Uiteraard kan je de tentoonstelling gaan bekijken. Het is aan de Sint-Jans Gasthuisstraat in Gistel. De foto's hangen er nog een goeie twee weken.
                        MVG
                        Miek

Comment

Ik ben gisteren gaan kijken, en ik moet zeggen, tussen de valentijngebeurtenissen in het stadhuis , hangen er toch enkele mooie foto's van je
                          Groetjes DD
                          Fronstages

Comment

Working...
                          X