Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Re: 23-24 Oktober - Hefo Salon - Heist op den berg
Wij springen (?) de zondagmorgend binnen, tegen den tienen.
Groetjes aan Willy.
MVG, Jeff c.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Alvast bedankt voor de moeite,
Er was blijkbaar naar mij gevraagd, was jij dat?
goedemorgen
naar u gevraagd? euhm, sorry maat, dat was ik niet
als ik de lotto had gewonnen had ik misschien je foto gekocht maar gisteren had ik weer geen sjanche
doe zo voort en we zullen wel meer foto's van u zien zeker
misschien tot in jullie foto clubje, maar ik vrees dat mijn niveau toch iets minder is dan dat van jullie
Alvast bedankt voor de moeite,
Er was blijkbaar naar mij gevraagd, was jij dat?
Nee da was ik Maar kreeg daar van iemand een antwoord van ik weet wie dat is maar ik zeg het niet
Ik dacht ja es kennis maken maar dat is dus niet gelukt ,volgende keer beter
De diapresentatie van breendonk vond ik echt knap alsook sommige van de foto's
wij zijn met een aantal leden van scherp-zicht (haha, reclame ) gisteren ook langs geweest, nog net op tijd binnen voor de presentatie van 20.00 (was grote aanschuif op de parking en geen plek meer, dees deze club is blijkbaar ZEER in trek)
leuke presentatie, breendonk was idd eens anders gebracht.
een aantal zeer mooie foto's gezien ook, dat kruis in sepia, voor mij ook een net als de zwart-wit stoelen op groter formaat en het gezicht van het meisje met de met pels omzoomde kap.
alsook enkele andere zwart-wit foto's maar da's misvorming van mijn kant uit...
zeer zeker de moeite, ik ga er volgend jaar weer proberen bij te zijn.
wist niet dat er een MOD van BD bij zit...
Tom
De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Zondagavond ook nog een bezoekje gebracht. Mooie presentatie, en bij de foto's die in de expositie hingen, hebben vooral een paar macro-opnamen en portretten op mij een diepe indruk gemaakt .
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment