Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws kampement 7-8 juni streckshof deurne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Middeleeuws kampement 7-8 juni streckshof deurne

"Al enkele jaren organiseert De Legende op het groendomein Rivierenhof nabij het Sterckshof “De Quaeye Werelt”.
    Het evenement dat het eerste weekend van juni plaatsvind, is uitgegroeid tot een groot internationaal gebeuren. Tijdens dit weekend staan er een 200 middeleeuwse tenten opgesteld en komen er een 500 tal re-enacters uit gans Europa afgezakt naar Deurne om er een weekendje plezier te beleven. De publieke belangstelling voor dit gebeuren stijgt elk jaar. Het orgelpunt is de middeleeuwse veldslag tussen de Bourgondische legers en de Antwerpse troepen."

link
    Last edited by blue.eyes; 4 juni 2008, 20:04.
    Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

Re: Middeleeuws kampement 8-9 juni streckshof deurne

Het idd zeer interessante evenement staat al een tijdje hier aangekondigd...

PS. correcte datum is 7 en 8 juni...
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Re: Middeleeuws kampement 7-8 juni sterckshof deurne

Te laat gezien. Deze mag dus weg.
      Mavica CD200 VCL-HG2037X VCL-MHG07A

Comment

Re: Middeleeuws kampement 7-8 juni streckshof deurne

Niet iedereen bekijkt alle forums dus ik vind dat dit evenement hier wel in de lijst hoort. Ik zal het ook toevoegen aan de agenda.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
        X