Programma : http://www.didak.com/Html2/festival2008.pdf
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
10-11 mei : KiteFestival Oostende 2008
Collapse
X
-
10-11 mei : KiteFestival Oostende 2008
Labels: Geen
-
-
Re: 10-11 mei : KiteFestival Oostende 2008
Een complete ramp, er was veel volk ja voor het mooi weer, maar de kites trokken op niets. Vorig jaar was er nog buzz lightyear. Dit jaar nog steeds de Ernie die volledig afgebleekt is (denk dat hij volgend jaar doorzichtig zal zijn).
Had fotomateriaal voor niets meegesleurd, geen enkel moment iets gezien die een foto verdiende...
Als dit een evenement is, ga ik nog liever naar de kust wandelen zonder vliegers... Triestige bedoening...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Innovator Bekijk berichtEen complete ramp, er was veel volk ja voor het mooi weer, maar de kites trokken op niets. Vorig jaar was er nog buzz lightyear. Dit jaar nog steeds de Ernie die volledig afgebleekt is (denk dat hij volgend jaar doorzichtig zal zijn).
Had fotomateriaal voor niets meegesleurd, geen enkel moment iets gezien die een foto verdiende...
Als dit een evenement is, ga ik nog liever naar de kust wandelen zonder vliegers... Triestige bedoening...
Hopelijk heeft "Oostende voor Anker" meer in petto ...
Comment
-
Ben al geneigd om te zeggen: koop jezelf eens een kite (dan weet je hoeveel zo'n ding wel kost) .
Ben gegaan en geen spijt van, maar niet alleen met mijn canon, zo ook met kite... dan had ik de afwisseling.
Comment
-
Ja idd, het was minder dan vorige jaren .. en ik had mijn hart al opgehaald aan Berck-sur-Mer, dat was pas super !!!
'k Zal ook eens een vlieger moeten oplaten volgend jaar hé .. nee, ik ga in 2009 mooie foto's tentoonstellen van de goeie jaren van het Festival !!
Comment
Comment