Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoomloc. Nostalgie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stoomloc. Nostalgie

Duitse stoomlocomotief gebouwd in 1939, was in dienst bij de duitse Reichsbahn. Is gerestaureerd en rijdt nu op de (prive)lijn Mariembourg-Tregnes.

[Mod]
    De foto is groter dan de toegestane forumafmetingen, daarom zag je een gele balk bovenaan de foto. De maximale grootte is 900 pixels aan de langste zijde en 400 kb.
    Een foto die te groot is wordt achter een linkje geplaatst.
    Last edited by Sannepoes; 7 oktober 2009, 19:50.

Re: Stoomloc. Nostalgie

Welkom op BD.

Aan de gele balk boven de foto kan je zien dat ie te groot is voor BD.
    Dus, eerst verkleinen.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Geweldig machine.
      Gaat veel kracht van uit.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Hallo theokus, dank je voor de reactie.Het is inderdaad een krachtige machine,gebouwd voor goederentransport dus niet voor personenvervoer, max snelheid 80 km/uur.Ik heb een rit op een gelijkaardige loc. kunnen meemaken en zo de stoker en de machinist aan het werk gezien.Indrukwekkend! Ik zal nog enkele foto's van stoomtreinen op BD zetten maar weet nog niet onder welke rubriek ik ze best plaats.Deze foto is de eerste welke ik plaatste en het is nog een beetje zoeken maar met de hulp van de "seniors" zal het wel lukken.
        Vriendelijke groeten,
        Sari

Comment

Dag Jos,
          Dank je voor de verwelkoming op BD en voor de tip over het formaat.Ik had het origineel reeds verkleind maar blijkbaar niet genoeg.Dit is de eerste foto welke ik geplaatst heb en het is nog een beetje zoeken om alles te krijgen zoals het hoort.Ik sta altijd open voor goede raad en kritiek, je hoeft je dus niet in te houden.Ik was aangenaam verrast reeds zo snel twee reacties te krijgen.
          Vriendelijke groeten,
          Sari.

Comment

Goede raad vind je hier!

Via de knop "Aanpassen" kan je deze foto verwijderen en het adres van een verkleinde foto in de openingspost plaatsen.

Als dat gelukt is, mag je dit Testforum verlaten en de foto in een subforum plaatsen waar hij beoordeeld kan worden.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Begrepen,dank u,ik tracht een kleinere foto te plaatsen.
              mvg.
              Sari

Comment

Working...
              X