Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je foto was veel te groot in Kb, MAX 400 Kb. Daarom verwijderd
Gelieve deze foto terug plaatsen ipv deze tekst als ze aan de forumregels voldoen
Hier kan je vinden hoe je dat best doet Klik
BDSizer kan je vinden in het forum Software -> eerste topic
Ik vrees dat de donkere delen hier onderbelicht zijn. compo is niet slecht.
Ben het geheel met Plato eens.
Trek je belichting even wat op in de nabewerking.
Dat kan deze foto best gebruiken.
En het is een heel behoorlijke plaat, dus zeker de moeite waard om een tikkie op te waarderen.
Ik kan overigens de getoonde objectief afwijking goed waarderen hier.
Je ziet goed waar je de focus hebt liggen waardoor ik ook kan zien dat er maar weinig aan gesneden is.
Zo te zien heb je er rechts een stukje vanaf gehaald, klopt dat ?
Een volgende keer zou ik ook een iets wat andere positie kiezen.
De hoek waaronder je deze nam is gewoon heel goed gekozen.
Maar door net even anders naar links achter te gaan staan maak je een spannender foto.
Iets terug naar achteren en dan meer van de rechter zijkant tonen in de jo foto.
Dan zet je het gebouw met meer dimensie in de foto neer zonder ook maar iets van de voorkant te verliezen.
Die voorkoant geeft de ene dimensie goed weer.
De zijkant draagt dan zorg voor diepte langs rechts in je foto.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment