Re: eerste foto op bd
in dat geval moet je meteen zeggen dat de plaat op zijn site scherp is en hier niet. Dan weten we allemaal dat er ergens iets fout gaat, of gegaan is, met het noodzakelijke croppen voor deze site.
Een ding waar ik overigens ook al vaker tegen aan ben gelopen.
Het noodzakelijke verkleinen veroorzaakt een logaritmische toename van onscherpte door het herberekenen van de pixels.
Hoerdoor verlies je steeds meer scherpte afhankelijk van hoeveel je moet verkleinen.
En de rest is jouw smaak, zeg dat, doe ik ook en daarmee voorkom je verkeerd begrepen worden en deze over en weer discussies.
ik vindt deze compo geweldig, is mijn smaak, ik heb hem mooier en scherper gezien op zijn site, is jouw constatering.
En gelukkig mag jij het er hier helemaal mee oneens zijn
Groeten maar weer
Oorspronkelijk geplaatst door EVA
Bekijk bericht
Een ding waar ik overigens ook al vaker tegen aan ben gelopen.
Het noodzakelijke verkleinen veroorzaakt een logaritmische toename van onscherpte door het herberekenen van de pixels.
Hoerdoor verlies je steeds meer scherpte afhankelijk van hoeveel je moet verkleinen.
En de rest is jouw smaak, zeg dat, doe ik ook en daarmee voorkom je verkeerd begrepen worden en deze over en weer discussies.
ik vindt deze compo geweldig, is mijn smaak, ik heb hem mooier en scherper gezien op zijn site, is jouw constatering.
En gelukkig mag jij het er hier helemaal mee oneens zijn

Groeten maar weer
Comment