Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bapotin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bapotin

Als je het nieuws volgt dan zou je schrik beginnen krijgen om nog cash geld te storten via een Bapotin automaat.
    Ik begrijp dat alles wat een mens maakt wel eens kan haperen, maar er is één ding wat ik totaal niet begrijp:

Stel, je stopt 1000 euro in zo'n schuif en het geld wordt ingeslikt, waarna het ding uitvalt. Op dat moment zit jouw 1000 euro fysiek TOCH IN DAT TOESTEL ???
    Waarom het dan weken moet duren eer ze uw geld (misschien) tussen het andere aanwezige hebben "gevonden" is me een raadsel.
    Ik zou uit eerlijke schaamte als bedrijf met man en macht dit binnen de kortste keren rechttrekken, maar ja, er zal vooral eerst een dossiernummer moeten toegekend worden zeker, waarna het dossier aan zijn lijdensweg kan beginnen...

BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Cash geld storten is toch iets wat een gewone gebruiker uiterst zelden doet. Dat een bakker of beenhouwer daar regelmatig van gebruik maakt kan ik snappen, maar zelf... jaaaaren geleden.

Maar is dat bedrijf in het nieuws geweest? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Comment

Ik denk ook dat het vooral zelfstandigen zijn die geld willen/moeten kunnen storten. Als particulier heb ik dat nog nooit van mijn leven moeten doen.
      Bapotin is de firma die nu geldautomaten plaatst. Wij (een kleine gemeente die met een grotere gefusioneerd is) hebben sinds kort zo'n automaat op ons pleintje staan.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Ik werk zelf in een bankkantoor bij één van de grootbanken die het consortium rond Batopin hebben opgericht, en heb jaren onze eigen bankautomaat gevuld. Je wil niet weten hoe sommigen hun geld erin steken... Laat staan wat ik er al allemaal heb moeten uitprutsen omdat de automaat geblokkeerd zat (paperclips, kleine papiertjes die rond de briefjes zitten, muntstukken, enz).
        Dat zo'n automaat soms eens hapert, lijkt mij meer dan logisch. Het is en blijft een mechanisch huzarenstuk. Ik begrijp de frustratie van sommigen en het is zeker en vast niet leuk als je in zo'n situatie zit, maar vaak hangt het af van de gebruiker/storter.
        Sony α7ii
        5OOpx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
          Ik werk zelf in een bankkantoor bij één van de grootbanken die het consortium rond Batopin hebben opgericht, en heb jaren onze eigen bankautomaat gevuld. Je wil niet weten hoe sommigen hun geld erin steken... Laat staan wat ik er al allemaal heb moeten uitprutsen omdat de automaat geblokkeerd zat (paperclips, kleine papiertjes die rond de briefjes zitten, muntstukken, enz).
          Dat zo'n automaat soms eens hapert, lijkt mij meer dan logisch. Het is en blijft een mechanisch huzarenstuk. Ik begrijp de frustratie van sommigen en het is zeker en vast niet leuk als je in zo'n situatie zit, maar vaak hangt het af van de gebruiker/storter.
          Volledig akkoord, maar ik kan er niet bij dat het weeeeken moet duren eer het "slachtoffer" zijn geld dat die automaat "ingeslikt" heeft terugziet, terwijl het in de automaat zit op het moment van de panne (wel of niet met een papierclip aan mekaar )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

Volledig akkoord, maar ik kan er niet bij dat het weeeeken moet duren eer het "slachtoffer" zijn geld dat die automaat "ingeslikt" heeft terugziet, terwijl het in de automaat zit op het moment van de panne (wel of niet met een papierclip aan mekaar )
            Klopt, de afhandeling van zo'n situatie zou sneller mogen. Maar dat is het nadeel wanneer ladingen van dergelijke machines uit handen wordt gegeven. Klant moet melding doen bij zijn eigen bank van het issue, die op zijn beurt een dossier opent dat onderzocht moet worden. Het probleem komt pas naarboven wanneer het toestel zelf geladen wordt door G4S, die op dat moment pas alle details krijgen. Daarmee wordt dan teruggekoppeld naar de betreffende bank om dan te kunnen uitkeren. Waarom het soms weken moet duren is mij ook een raadsel.
            Sony α7ii
            5OOpx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kwiks19 Bekijk bericht
              Cash geld storten is toch iets wat een gewone gebruiker uiterst zelden doet. Dat een bakker of beenhouwer daar regelmatig van gebruik maakt kan ik snappen, maar zelf... jaaaaren geleden.

Da's dan meer spijtig voor jou dat je nooit geen geld kan storten toch ...

Maar inderdaad, in plaats van te storten ben je beter dat je er aankopen mee doet
              Niet alles moet geweten zijn ...

grts
              Sieg
              Last edited by Sieg; 27 mei 2025, 15:44.
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht

Klopt, de afhandeling van zo'n situatie zou sneller mogen.
                Het probleem komt pas naar boven wanneer het toestel zelf geladen wordt door G4S,
                Waarom het soms weken moet duren is mij ook een raadsel.
                Ik denk toch dat de benadeelde wel onmiddellijk contact zal nemen met Bapotin ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht

Ik denk toch dat de benadeelde wel onmiddellijk contact zal nemen met Bapotin ?
                  Nee, de procedure is dat de benadeelde bij zijn eigen bank waar zijn rekening gehouden wordt een klacht indient om zo de gelden te recupereren. Dus hier kunnen soms enkele dagen (weken) overgaan alvorens een dergelijk issue opgelost geraakt.
                  Sony α7ii
                  5OOpx

Comment

Working...
                  X