Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet TV-box

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet TV-box

Ik heb sinds kort de Telenet TV-box en ben nog een aantal zaken aan het ontdekken.
    Het toestel beschikt ook over ondertiteling voor slechthorenden, maar in tegenstelling tot het vroegere 888 vind ik nergens een manier om de ondertitelingbalk transparant te maken waardoor het minder storend op het TV-scherm overkomt.
    Iemand suggesties ?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Helaas, ik stoor me (als ik ze gebruik) ook aan die zwarte balk. Alsof je ook slecht kan zien als je minder goed hoort. Het is ook zender afhankelijk, bij vt4 is die er niet. Wat je bij VRT wel kan doen is bepaalde programma's (terug) bekijken via de VRT app. Je hebt dan wel doorschijnende tekst maar ook koeien van letters.
    Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Zolang ik mijn digicorder kan gebruiken doe ik dat...
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Hier ook Telenet en slechthorend. Ik gebruik gewoon de ondertitelingsknop op m’n afstandsbediening, maar dit is nog steeds digicorder, geen TV-box.

​​

Heb me nog nooit afgevraagd of een zwarte band dan wel doorzichtig te kiezen valt of beter zou zijn (?)
        Last edited by LesC; 26 april 2025, 18:38.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Working...
        X