Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Het is dus de draagbare compressor »PKZ 180 C5«, 1100 W, zonder ketel dat ik besteld heb, maar heb Lidl ondertussen al laten weten dat ik die niet meer wil, ik moet trouwens niks van Lidl hebben maar dat heeft niks met dit geval te maken.
    Die PKZ 180 C5 wordt precies ook onder andere merknamen verkocht.
    Ooit zo eentje gehad en na één test meteen teruggedaan naar de winkel.
    Vond ik zelf veel te luid en op niet veel trekken.
    Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. [emoji6]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

De postbode is vandaag mijn pakje van de Lidl komen brengen: https://www.lidl-shop.be/nl-BE/LIVAR...-cm/p100301234
      Ik heb het al in elkaar gezet, zeker voor die prijs is de kwaliteit prima in orde .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Bofkont, hier geen T & T en ook Lidl blijft doof.
        Awel die hebben bij mij nu echt gedaan hé, die zien me nooit meer.
        Op aanraden van Freddy de compressor niet gekocht.
        Ondertussen een compressor bij Bolleke besteld.https://www.bol.com/nl/p/hyundai-sti...14688403/?s2a=
        Zou morgen geleverd worden, ben nu echt benieuwd of het waar zal zijn.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ondertussen een compressor bij Bolleke besteld.https://www.bol.com/nl/p/hyundai-sti...14688403/?s2a=
          Ziet er wel deftig uit, laat ons hopen dat het effectief ook zo is.
          Voor de prijs moet ge het ook niet laten.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Op aanraden van Freddy de compressor niet gekocht.
            Die compressor zal veel stiller zijn dan die van de Lidl (dat is het enige minpunt van de Lidl compressor, maar dat geldt voor alle zuigercompressoren), op Youtube had ik dat soort compressor al eerder gezien, en die zijn werkelijk veel stiller dan een "ouderwetse" zuigercompressor.
            Ze moeten bij Bol de technische gegevens wel eens nakijken, want die zal geen 13500 liter lucht per minuut kunnen aanzuigen (daarvoor heb je een véél grotere compressor nodig).
            BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Ze moeten bij Bol de technische gegevens wel eens nakijken, want die zal geen 13500 liter lucht per minuut kunnen aanzuigen (daarvoor heb je een véél grotere compressor nodig).
              Enkel op de korte versie staat inderdaad een fout, ze hebben de toeren per minuut bij l/m gezet.
              In de volledige omschrijving staat het juist.
              “Aanzuigvermogen; 125 liter/min.”
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Hopelijk krijg ik hem morgen aan want ik heb de hoop opgegeven dat zowel de Lidl als Bpost nog iets van hen zullen laten horen.
                Die bezorgers beroepen zich maar al te graag op de corona virus.
                Ze hebben het te druk en alles kan langer aanslepen dan normaal zeggen ze.
                Kan allemaal best zijn maar eerst een T & T dat ze niet konden nakomen, vervolgens een update dat ze s' anderendaags zullen leveren en weer niet nagekomen en sindsdien monddood.
                Iedereen bij Bpost besmet met Covid 19 ?
                Of zitten ze daar allemaal voor een TV de Amerikaanse verkiezingen aan het volgen?

Als Bolleke heeft geleverd (nog altijd afwachten dus) dan laat ik weten hoe die compressor zich gedraagt.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Enkel op de korte versie staat inderdaad een fout, ze hebben de toeren per minuut bij l/m gezet.
                  In de volledige omschrijving staat het juist.
                  “Aanzuigvermogen; 125 liter/min.”
                  13500 toeren per minuut lijkt mij erg veel (ik denk dat er een nul teveel staat), maar ik weet niet hoe die compressor er vanbinnen uitziet (ik weet dus niet op welk principe die werkt).
                  BD0338BE

Comment

• Nieuwe miserie met broer Ali en onze nationale trots BPOST

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                    13500 toeren per minuut lijkt mij erg veel (ik denk dat er een nul teveel staat), maar ik weet niet hoe die compressor er vanbinnen uitziet (ik weet dus niet op welk principe die werkt).
                    Eigenlijk is het nog straffer met die gegevens.
                    Via ene browser zijn de gegevens anders dan via een andere browser of de app. [emoji848]
                    Er zijn precies wat verkeerde database tabellen met elkaar verwisseld. [emoji849]
                    En inderdaad een nul te veel, goed opgemerkt. [emoji106]

Last edited by VerSeg; 6 november 2020, 15:34.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

1350 toeren per minuut komt overeen met een 4-polige asynchrone inductiemotor onder belasting op 50Hz (zo heb ik dat vroeger toch op school geleerd).
                      BD0338BE

Comment

Waarom staat er op de website van mijn lokaal postkantoor dat ze open zijn
                        tot 18.00, en als ik aankom om 17.10u zijn ze al gesloten.
                        Er waren nog mensen "te laat", die waren ook zo dom geweest om op de website te gaan kijken.
                        :-(
                        DPaul - A.FIAP
                        D810, nikkors and other stuff

Comment

Omdat het morgen 11 november is,en ze vroeger sluiten.Dat is dikwijls zo voor een feestdag.Als er een vlaggemast staat voor het postkantoor:kijken of er een vlag aan hangt.Indien ja:gesloten.
                          Heb ook even op de website gekeken,en inderdaad open tot 18 uur.
                          Maar als je daaronder kijkt,is dit laatst in dec. 2018 gecontroleerd ,dus website zeer up to date,en ondertussen kan er al heeeel veeeel gebeuren.(alhoewel bij de post ??????)

Comment

Daarnet heeft iemand een pakje bij mij komen afgeven dat Bpost gisteren zogezegd in mijn brievenbus gedropt had (ik heb de bevestiging gekregen in de Bpost app).
                            Ze woonde, net als ik, in een nr 13 maar in een totaal andere straat. Dat gebeurt hier regelmatig en telkens moet je rekenen op de eerlijkheid van anderen.
                            Vandaag waren er 3 pakjes voor mij voorzien, 2 in de pakjesautomaat en 1 in het postkantoor. In de late namiddag laten ze me weten dat 1 pakje beschikbaar zal zijn op 12 november, van de andere 2 geen nieuws. Goede service in de post.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
                              Waarom staat er op de website van mijn lokaal postkantoor dat ze open zijn
                              tot 18.00, en als ik aankom om 17.10u zijn ze al gesloten.
                              Er waren nog mensen "te laat", die waren ook zo dom geweest om op de website te gaan kijken.
                              :-(
                              Bij coronamaatregelen staat dat ze allen tot 17:00 open zijn.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                                Heb ook even op de website gekeken,en inderdaad open tot 18 uur.
                                Bij de coronamaatregelen staat 17:00. [emoji6]
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X