Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe home cinema receiver V2.0

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Ruilen tegen een nieuwe is niet mogelijk bij yamaha.
    Dat klopt niet en kan ik u met 100% zekerheid garanderen.
    Tenzij slechte wil van uw verkoper, krijgt men een nieuwe indien er zich bij levering of de eerste weken een probleem voordoet.

Het zou me zelfs niet verwonderen dat daar een wettelijke regeling rond bestaat.
    Last edited by VerSeg; 26 november 2019, 17:47. Reden: Typfout
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Als Mechelen niet te ver is voor u, dan omgeving Aarschot (Begijnendijk) mogelijks ook niet.

WELKOM BIJ AUDIOMIX Voeg emotie toe aan je leven. Beeld en geluid maken emoties los. En dat vinden wij magisch! Daarom maakten wij er onze job van om mensen van beeld en geluid te voorzien en hun
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Re: Nieuwe home cinema receiver V2.0

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Als Mechelen niet te ver is voor u, dan omgeving Aarschot (Begijnendijk) mogelijks ook niet.

http://audiomix.be
        'k Dacht net hetzelfde.
        Veel keuze en serieuze winkel.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
          'k Dacht net hetzelfde.
          Veel keuze en serieuze winkel.
          Ken jij die ook misschien? [emoji1][emoji1][emoji1]
          Inderdaad heel serieuze winkel. [emoji106]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Vanavond de knoop doorgehakt . Een Marantz besteld bij amazon. Voordeel van bij amazon te bestellen is als hij niet goed klinkt ik hem zonder problemen en uitleg kan terug sturen.

mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Vanavond de knoop doorgehakt . Een Marantz besteld bij amazon. Voordeel van bij amazon te bestellen is als hij niet goed klinkt ik hem zonder problemen en uitleg kan terug sturen.

mir
              Dat kan je normaal bij elke online winkel. [emoji6]
              Maar ook een deftige winkel zou u een mogelijkheid bieden te testen ... desnoods met een demo-toestel.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Helaas hebben ze geen stock en demo toestellen meer. Alles is op bestelling tegenwoordig. Bij de laatste shop waar ik info vroeg over de yamaha zeiden ze duidelijk dat terugname niet mogelijk was, tenzij er een defect aan is natuurlijk.

Ik heb met verschillende deftige winkels contact gehad, t'is echt triestig qua service tegenwoordig. Alles moet besteld worden , ze verkopen liever soundbars en bose achtige toestanden dan een av receiver tegenwoordig.

Waarom ik uiteindelijk voor Marantz gekozen heb, yamaha was 350 euro duurder en er zitten veel zaken in die ik niet ga gebruiken. Ik had liever terug zo een rx-a1080 gehad om nog wat verder te experimenteren met die surround AI maar elders was deze 300 euro duurder dan wat ik ervoor betaald had. En dat heb ik er niet voor over.
                Ik ben benieuwd hoe de Marantz zal klinken tegen ten laatste dinsdag zal ik hem hebben.

mir
                Last edited by mir; 26 november 2019, 22:08.
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Helaas hebben ze geen stock en demo toestellen meer. Alles is op bestelling tegenwoordig. Bij de laatste shop waar ik info vroeg over de yamaha zeiden ze duidelijk dat terugname niet mogelijk was, tenzij er een defect aan is natuurlijk.
                  .../...
                  Ik heb met verschillende deftige winkels contact gehad, t'is echt triestig qua service tegenwoordig. Alles moet besteld worden , ze verkopen liever soundbars en bose achtige toestanden dan een av receiver tegenwoordig.
                  Ze kunnen natuurlijk ook niet alles op voorraad hebben, vooral de meest gevraagde reeksen hebben ze dan wel.
                  Stock kost uiteraard veel geld, neemt veel plaats in en houdt risico in ... begrijpelijk.
                  Maar de deftige zaken krijgen meestal snel geleverd door hun leverancier (hoogstens enkele dagen) en hebben wat demo materiaal staan.

Groot bijkomend probleem is dat weinig mensen nog trouw blijven aan hun winkel ... meer en meer online en veel (vaak ook verkeerd) vergelijken van prijzen.
                  Dan komen ze bijna overal voor de eerste keer en krijgen ze uiteraard weinig voordeel.

Als men ergens trouwe klant is, dan krijgt men vaak al een beetje voordeel in service en een korting of zo.
                  Het blijft uiteraard altijd logisch om te vergelijken, sommige winkels wijzen de prijzen ook met de natte vinger toe en dan komt ge bedrogen uit.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Working...
                  X